SE T310
Fra : S.G

Dato : 01-09-03 16:59

Hvor lang tid holder jeres batteri?

Fra : Johnny

Dato : 01-09-03 19:12

S.G wrote:

> Hvor lang tid holder jeres batteri?

2-3 dage med normalt forbrug (10-15 min. taletid pr. dag og lidt sms og
WAP) og med GPRS.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : S.G

Dato : 01-09-03 21:40

> 2-3 dage med normalt forbrug (10-15 min. taletid pr. dag og lidt sms og
> WAP) og med GPRS.

Samme med min. Men synes godt nok det er for lidt da.. Eller er det bare
mig?

Fra : Povl Erik Marcussen

Dato : 02-09-03 18:15

En uges tid med mest stand by samt lidt snak, sms, wap og mail replikering
via note book. Jeg fandt ud af at tiden blev længere hvis man sørger for at
den er helt tom inden genopladning. Har haft min 6 mdr. og er ganske godt
tilfreds med batteriet nu

Fra : kh

Dato : 02-09-03 18:45

"Povl Erik Marcussen" <povlm@mail.net4you.dk> wrote in

> [...]
> man sørger for at den er helt tom inden genopladning. Har haft min 6
> mdr. og er ganske godt tilfreds med batteriet nu

Jeg håber du har ret, jeg er nemlig også træt af at batteriet kun holder
ca. 3 dage. Min gamle Nokia 3510 kunne holde strøm i ca. 10 dage