Mexicansk tema
Fra : John Doe

Dato : 01-09-03 16:00

Halløj

Jeg skal have en mexicansk aften med nogle gutter.

Er der nogen der på stående fod kan komme i tanke om musik, der passer til
mexicansk aften? Det må/skal meget gerne være forholdsvis kendte numre.

Hvad er det nu den fra spaghetti westerns hedder?

John

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-09-03 16:17

John Doe <no@no.net> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der på stående fod kan komme i tanke om musik, der
> passer til mexicansk aften? Det må/skal meget gerne være forholdsvis

El Condor Pasa
Flere af Carlos Santanas numre som feks Oyo como va ( sådan cirka stavet

Alt med Gypsy Kings eller los Lobos

> Hvad er det nu den fra spaghetti westerns hedder?

Temaet fra filmen "The Good the Bad and the Ugly"

/ Flying Hotdogs

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 01-09-03 19:07

Soundtracket til filmen Frida, som handler om den mexikanske maler Frida Kahlo, kan stærkt anbefales. Kan evt. lånes på biblioteket og der er sikkert ikke rift om det!

Mvh
Jørgen