C&C Generals; mistet CD & The Lion King
Fra : Marco Matruglia

Dato : 01-09-03 16:20

1) Jeg har på yderst uheldig vis mistet min ene CD til spillet Generals. Nu
forventer jeg ikke at i skal tro en bønne på mig, men jeg har både cdkey og
embalage, jeg vil med glæde fotografere det til jer hvis det skal komme så
vidt ;)

Men nu lyder mit spørgsmål så, er det muligt at få tilsendt en ny cd fra
Westwood Studios?

2) Jeg har fået hentet spilet "The Lion King" ned til min computer (spillet
er fra 1994), og min computer er helt ny, 2GHz, 256 RAM osv. Men mit problem
er, at spillet lagger utroligt meget. Jeg kører WinXP HOME. Jeg har hørt det
er noget med DOS der ikke er integreret eller noget i den dur. Er der nogen
der kender en løsning på problemet? Jeg har overvejet at købe en lillebitte
harddisk på små 500mb og installere DOS, men droppede tanken da det drejer
sig om en bærbar computer.

Mvh. Marco Matruglia

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-09-03 19:30

"Marco Matruglia" <marco_m_d@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vidt ;)
>
> Men nu lyder mit spørgsmål så, er det muligt at få tilsendt en ny cd fra

Du ka' jo prøve at skrive til dem.