M1 Mobil
Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-09-03 14:53

Har I set denne her?: http://www.m1.dk/ - er det mon en værdig konkurrent til
Telmore?

Claus

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-09-03 15:00

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bivj5o$do01c$1@ID-62896.news.uni-berlin.de

> Har I set denne her?: http://www.m1.dk/ - er det mon en værdig konkurrent til
> Telmore?

Nej, det er det ikke. Der er en abonnementsafgift på 49 kr. per måned, opdagede
jeg da jeg kom længere ind på deres hjemmeside, så der skal tales knap 8 timer
per måned før, at det kan konkurrere med Telmore.

Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-09-03 15:08

> Har I set denne her?

Har du først opdaget dem nu?
Velkommen til overfladen...hehe...

--
Michael

Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-09-03 15:10

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Har du først opdaget dem nu?
> Velkommen til overfladen...hehe...

Ja, og jeg husker ikke at jeg har set dem omtalt her i gruppen. Det ser mere og
mere ud som ethvert forsøg på at gøre Telmore succen efter bliver noget
skodderi.

Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-09-03 15:19

> Ja, og jeg husker ikke at jeg har set dem omtalt her i gruppen.

Hmm... nej måske egentlig ikke, men de reklamerer intensivt på en del websites og
der har været tonsvis af indlæg om dem på mobildebat....
Desuden har de været med i div. sammenligninger i bl.a. Magasinet Mobil

> Det ser mere og
> mere ud som ethvert forsøg på at gøre Telmore succen efter bliver noget
> skodderi.

Tjae, man skal immervæk tale over 4 timer om måneden (mener jeg det er - ret mig
hvis jeg tager fejl) for at det bliver billigere...
Deres målgruppe må være de kunder der ønsker en "rigtig" regning, altså på papir,
eller så simpelthen dem der bare vil have et "fedt" nummer i 30-serien og som så
sikkert skifter væk efter et halvt års tid... (er der faktisk ikke noget med at de
har en bindingsperiode til trods for at man ikke køber en telefon gennem dem?)

--
Michael