probs med telefonbogen på 6100 og 6610
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-03 12:34

Hej - jeg har begge disse telefoner,-og på begge gælder det, at tlf'en ikke
viser hvem der ringer op, men kun telefonnummeret på den der ringer, - og
dette til trods for at opringeren er listet i tlf.bogen!?! Nogen der kender
problemet? Evt. hvordan det løses?
På forhånd tak
/Ulrich

Fra : Claus Nielsen

Dato : 01-09-03 14:54

<Ulrich> wrote in message
> [...]
> viser hvem der ringer op, men kun telefonnummeret på den der ringer, - og
> dette til trods for at opringeren er listet i tlf.bogen!?! Nogen der

Dette kan skyldes der i tlf bogen ligger 2 navne med samme nummer. Sådan er
det på min N6210.

Altså sørg for tlf-nummeret kun ligger under ét navn.

Ved ikke om det løser problemet

mvh Claus Nielsen

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 01-09-03 21:18

<Ulrich> skrev i en meddelelse

> [...]
> viser hvem der ringer op, men kun telefonnummeret på den der ringer, - og
> dette til trods for at opringeren er listet i tlf.bogen!?! Nogen der

Hej!

Prøv evt. at tving din telefon til kun at bruge den ene hukommelse! Hvis du
fx lagre på telefonens hukommelse, så vælg ikke funktionen "Telefon & SIM"
men kun "Telefon" ... Det har hjulpet på min kæreste's 6510... jeg har selv
en 6610, men har aldrig haft problemet, men bruger også kun "telefon" som
hukommelse

/ Jonas