Formular: "required" på en list/menu...?
Fra : Finn Kristensen

Dato : 01-09-03 10:11

Hej,

Jeg benytter nedenstående formular på en kontaktside, men har et
problem med "required".

Kan det passe at "required" fungere fint på et alm. tekstfelt men
ikke vil fungere på en list/menu..?

Har I nogle forslag til hvordan jeg får "required" til at virke
på en list/menu...?
<input type=hidden name="recipient" value="info@xxxx.dk">
<input type=HIDDEN name=redirect
value="http://www.xxxx.dk/kontakt/bestil_tak.shtml">
<input name=Form type=hidden value="Mes">
<input type="hidden" name="sort" value="order:Send
brochure_automat_mes,Send
tilbud_automat_mes,produkt,Firma,Navn,Adresse,Postnr,By,Telefon,E
mail,Kommentar,Nyhedsbrev">
<input type=hidden name="required" value="produkt">
<input type=hidden name="missing_fields_redirect"
value="http://www.xxxx.dk/kontakt/formfejl.shtml">

På forhånd tak..!
Finn

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 01-09-03 11:50

Finn Kristensen wrote:
> [...]
> ikke vil fungere på en list/menu..?
>
> Har I nogle forslag til hvordan jeg får "required" til at virke

Pas.
Spørg dem der har lavet det script du sender formen til.
Formodentlig er det din udbyder der stiller det til rådighed.

Hintzmann c",)