Billigste forhandler af gasalarm?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 01-09-03 09:19

Hvor finder vi subject?
Erik

Fra : Bent

Dato : 01-09-03 17:45

Vi købte en for ca. en måned siden i Netto.
Jeg kan ikke huske, hvad den kostede, men den var ikke ret dyr.

Hilsen Bent

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 02-09-03 00:37

"Bent" <brr1@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Vi købte en for ca. en måned siden i Netto.
> Jeg kan ikke huske, hvad den kostede, men den var ikke ret dyr.
>
> Hilsen Bent

Det gjorde jeg også, den kostede 99 kr, der kunne være Netto butikker der
stadig havde nogen liggende, jeg købte min den 15/8 på Østerbrogade i
København.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : Kim Olsen

Dato : 01-09-03 17:48

Hej

Netto i denne uge, 199,- for en gasalarm der både kan køre 12v og 220 v.

Hvis du også vil sikres mod narkosegasser, er det lidt dyrere.

Hilsen

Kim

P.S. i nogle butikker er der fejl i stregkoden, og så koster den kun 99,-

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 01-09-03 18:02

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message
> Hej
>
> Netto i denne uge, 199,- for en gasalarm der både kan køre 12v og 220 v.

Hej.

Den er ikke med i den nye annonceavis (31-08/06-09)????

Erik

Fra : Henrik Olsen

Dato : 02-09-03 18:27

Nu har i vel testet dem, ligesom man gør med røgalarmene.
Husk de skal være godkendt med CE-mærke.

Det kan nemt gå hen og blive falsk tryghed.

Henrik