Tante BlueBell
Fra : Louise Viborg

Dato : 01-09-03 08:09

Se lige hvor god BlueBell er til at hjælpe med at passe børn

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Birgitte

Dato : 01-09-03 08:15

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Se lige hvor god BlueBell er til at hjælpe med at passe børn
> [...]

Hej Louise
Ihhh hvor er det skønt, at Blue Bell er ved at øve sig,- men også at Vianna
lader hende få lov
Det er rigtige skønne billeder, og de små er godt nok vokset noget siden jeg
så dem sidst
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-09-03 09:01

Hej Birgitte!
Alle får lov til at putte med hendes små Hun ved at vi passer godt
på dem
Der kommer nye billeder af dem på min hjemmeside idag eller imorgen,
så kan du rigtig se hvor store de er blevet

Knus, Louise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-09-03 08:30

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Se lige hvor god BlueBell er til at hjælpe med at passe børn

> [...]

Hvor ER DE DOG SØDE!!!

Tak for et dejligt formiddagssmil

~Lisbeth

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-09-03 09:03

Hej Lisbeth!
TARK Vi synes også de er noget så skønne Især lige i denne
alder

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 01-09-03 09:06

> 'Louise Viborg' <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Se lige hvor god BlueBell er til at hjælpe med at passe børn

Hej Louise :)
Sådan nogle billeder kan man altså ikke vise ...nu sidder jeg hér og
smeltet helt væk i de små tumlinger og deres "mødre"...
Usædvanlig dejlige billeder - jeg er altså helt solgt, kan ikke tåle at
se den slags....der èr altså noget ved killinger. Godt at jeg fik mine
katte neutraliseret da de var ½ år...ellers havde jeg fluks gået hjem og
fået sat gang i nogle killinger *GGG*

Hilsen en MIS-undelig Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-09-03 09:46

On Mon, 1 Sep 2003 10:06:09 +0200, Miver og Mulle's mor
<zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

Hej Heidi!

>Sådan nogle billeder kan man altså ikke vise

L: Det går da meget godt ;-b

> [...]
>se den slags....der èr altså noget ved killinger. Godt at jeg fik mine
>katte neutraliseret da de var ½ år...ellers havde jeg fluks gået hjem og

L: De er også skønne sådan noget. Idag render de rundt i hele
katteværelset og leger og slås osv. Det er dejligt at se på

Fra : Helle

Dato : 01-09-03 14:39

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Se lige hvor god BlueBell er til at hjælpe med at passe børn

> [...]

SUUUK hvor er det nogle dejlige billeder! Bluebell er godt nok sød,
sådan at hjælpe til og hvor er det stort at Vianna at hun lader hende
hjælpe.
Hvor er det bare nogle dejlige katte du har

Mvh Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 01-09-03 17:48

Hej Helle!
Jeg tror bare Vianna synes det er hyggeligt Bobo hjælper også
gerne til, så der er trængsel i fødekassen med 3 voksne katte og 4
killinger *G*
Der er kommet nye billeder af dem på min hjemmeside nu