Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kopiering af dias
Fra : PM

Dato : 01-09-03 07:59

Har set en diasscanner hos Aldi, NUPRIS i Slagelse er 1200 kr.
Nogen der har erfaring med den ???

PM

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-09-03 08:10

"PM" <ps98@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Har set en diasscanner hos Aldi, NUPRIS i Slagelse er 1200 kr.
> Nogen der har erfaring med den ???
>
> PM

Har du lidt flere oplysninger. Den er ikke på deres side.
Men til 1200 får du ikke meget filmscanner.

--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det

Fra : PM

Dato : 01-09-03 08:23

Nej ikke andre oplysninger pt, den har været i deres katalog for 3 mdr siden
men til 2200 kr. tror det er overskudslager
Men dengang blev flere solgte, hvor jeg ville afvente, den skal kun bruges
til at overføre mine mange dias, en gang for alle

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 02-09-03 18:15

Jeg tror sgu ikke du skal regne med at få særlig meget ud af den

--
Mvh Sune

Udskift nejtaktilspam med indbakke hvis du vil maile!

Fra : Per M

Dato : 03-09-03 08:34

Hej
Til den pris ville jeg købe, hvis jeg var dig. Så vidt jeg husker var det en
filmscanner, som bl.a. Microtek sælger, men de sælges også under flere andre
navne - og priser. Kvaliteten er OK, og man kan købe Silverfast software til
den.

Mvh
Per M