MS Windows
briani 27239
2 problemer
Fra : lovend

Dato : 01-09-03 01:59

Hej i gruppen

jeg har to props det ene hjemme og det andet på mit arb.
Der hjemme kører jeg xp pro og mit problem er at der kommer sådan en startup
ting som jeg skal trykke på inden jeg kan komme på mit skrivebord det er
kommet efter en gen ins og nu kan jeg ikke huske hvordan jeg laver det om så
jeg bare kommer direkte ind på skrivebordet.

Det andet problem er på mit arb det er en gammel win98 maskine og på den kan
vi ikke se billeder eller ikoner jag har opdateret fra windows hp og har
prøvet at gen ins browseren men intet af det virker ... har i ikke en god
ide til hvad jeg skal gøre ?

Mvh lovend

Fra : Leo.E

Dato : 01-09-03 08:20

"lovend" <lovend@ofir.dk> wrote in message news:<3f5299d4$0$20022$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> kommet efter en gen ins og nu kan jeg ikke huske hvordan jeg laver det om så
> jeg bare kommer direkte ind på skrivebordet.

Hvilken startup ting?
Leo

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-09-03 09:23

"lovend" <lovend@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> windows hp og har prøvet at gen ins browseren men intet af det
> virker ... har i ikke en god ide til hvad jeg skal gøre ?

I Internet Explorer:
"Funktioner" - "internetindstillinger" - "Slet filer..."
Derved sletter du de midlertidige internet filer, som er løsningen på
næsten alle problemer med Internet Explorer. Du er dog nød til på ny at
tilføje diverse hjemmesider til dine "Foretrukne" for at ikonerne vises.

Du kan forhindre at problemet kommer igen ved at begrænse størelsen på
mappen som indeholder "Midlertidige internetfiler" :
"Funktioner" - "internetindstilligner" - "Indstillinger" og vælg
eksempelvis 20 eller 40 MB.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/