Utak er verdens løn :(
Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 31-08-03 20:52

Ja, så falder man over et klatremiljø i Maxi Zoo...stort og billigt, kun
499kr....med 4 niveauer, hule mv...
Kassen vejer 300 tons og fylder hele bagagerummet...spørg lige om det er
nemt når man sæææl skal slæbe skidtet ind og ud af bilen...

Hjem og så slæbe kassen ind i stuen og så begynder samleriet. Ikke at der
var svært, men...det tog en hulens tid at få den øverste "stolpe" til at
passe, der skulle skrues i evigheder *støn*
(imens ligger de dovne dyr og småglor lidt på på deres svedende mor)

Og så manglede der så lige en enkelt ting, men fik det samlet alligevel....
TAaaaTAaaaaaaaaaa.......
fiks og færdig står det fine klatremiljø så dèr....OG GIDER DE interesserere
sig for det?

NIKSEN...de værdigerer det ikke et blik *suk*

Så nu vil jeg gå ind i stuen og selv kikke beundrende på mesterværket *GGGG*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi, der nu er udlært i at samle klatremiljøer
;)

(havde desværre ikke mere energi, så det blev ikke til billeder af
mesterværket idag)

http://hei.homepage.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-08-03 21:30

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en > Og så manglede der så lige en enkelt ting, men fik det samlet alligevel....
> TAaaaTAaaaaaaaaaa.......
> fiks og færdig står det fine klatremiljø så dèr....OG GIDER DE interesserere
> sig for det?
>
> NIKSEN...de værdigerer det ikke et blik *suk*

*LOL*

De synes sikkert, at det var alletiders underholdning at se dig samle kalorius - og er måske ikke helt sikre på, om der ikke følger yderligere morskab *SS*

Nå, spøg til side - katte er et folkefærd for sig, men jeg vil tro, at de nok skal komme til at sætte pris på nyanskaffelsen!
Den skal bare lige ses an - man skal da ikke forhaste sig og give mor indtryk af, at man er glade og taknemmelige, vel??? *GG*

Håber varylerne snart begynder at bruge kradsetræet, som du så møjsommeligt slæbte hjem og samlede!

Hvis ikke kattene er imponerede - så er undertegnede det i hvertfald!

mvh Eva

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 31-08-03 21:51

<klip>
"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Tak Eva....det hjalp lidt på mit humør *smil*

Og gav mig energi til lige at snuppe et hurtigt billede, som kan ses hér,
nederst på siden:

http://hei.homepage.dk/kattegaard.html

Og jeg håber så du har ret i at de spiller "kostbare" og finder ud af at de
rent faktisk kan bruge det til noget sjovt...

Mange hilsner fra M&M's mor Heidi Tengstedt

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-08-03 21:54

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bitn2n$h0n$1@news.cybercity.dk...
> [...]
de
> rent faktisk kan bruge det til noget sjovt...
>
> Mange hilsner fra M&M's mor Heidi Tengstedt

Wow det var godt nok et gigant-klatretræ. Utaknemmelige bæster. Jeg håber da
de bliver glade for det.

Er jeg gået glip af min fødselsdag forresten? Det HAR da ikke været
september endnu, vel?!

~Lisbeth

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 01-09-03 07:35

> Er jeg gået glip af min fødselsdag forresten? Det HAR da ikke været
september endnu, vel?!

> ~Lisbeth

Hej Lisbeth :)

Det er en lille "fejl" beklager jeg har snuppet en fødselsdag fra
dig...hvis det er en trøst, så har jeg også snuppet min egen fødselsdag
*GGGG*
Jeg skal snarest muligt rette fejlen, var vist bare lidt hjerne-træt
igår aftes :o

Med venlig hilsen
Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 31-08-03 21:56

> [...]
de
> rent faktisk kan bruge det til noget sjovt...

Det ser fint ud - men jeg kan godt forstå, kattene ikke har anvendt det
endnu. Det bliver installeret: 31. september 2003?? )

Mvh. Else.

Fra : Malene

Dato : 31-08-03 22:24

Sikke en installation Du kunne jo prøve at ligge lidt godbidder ud på
nogle af platformene, samt eventuelt give hele arrangementet en tur med
noget katteparfûme. Den slags har altid været en succes hér i hytten!
Endvidere kan det også have en interessant effekt, hvis du selv begynder at
kradse lidt på træet. Ak ja, HVAD man ikke finder på, for at behage de
små...!

-Malene

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 01-09-03 07:33

> Det ser fint ud - men jeg kan godt forstå, kattene ikke har anvendt det
endnu. Det bliver installeret: 31. september 2003?? )

> Mvh. Else.

*heheeee* ja, sådan går det når man roder med hjemmeside klokken lidt
for sent om aftenen....
Skal hurtigst muligt få rettet datoen, så os der har fødselsdag i
september ikke går glip af festlighederne *GGGG*

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-09-03 16:16

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:bitn2n$h0n$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Tak Eva....det hjalp lidt på mit humør *smil*
>
> Og gav mig energi til lige at snuppe et hurtigt billede, som kan ses hér,

Det er sandelig flot - et utroligt godt tilbud!

Også en dejlig løbegård, du har indrettet til de små "snotforkælede" *gg*

> Og jeg håber så du har ret i at de spiller "kostbare" og finder ud af at de
> rent faktisk kan bruge det til noget sjovt...

Det skal nok komme!
Det er åbenbart forskelligt, hvor hurtigt de tager det til sig.
Her var Likita-manden dårligt ude af døren, før Ferina tronede oppe i hængekøjen *SS*

mvh Eva

PS. Må man ønske tillykke til Mulle med 2. pladsen i "Dagens dyr"! Nu bliver han vel slet ikke til at skyde igennem! *GG*

Fra : Jane

Dato : 01-09-03 00:51

Miver og Mulle's mor Heidi skrev i

> fiks og færdig står det fine klatremiljø så dèr....OG GIDER DE
> interesserere sig for det?

Da jeg anskaffede mig det store kradsetræ fra Likita gik der mange
uger hvor min kat slet ikke turde være i samme rum som træet.
Hvis jeg tog katten op og holdt den med ryggen til træet, så den
ikke kunne se træet, ville den gerne med i stuen (men fik den øje
på træet i et spejl bag min ryg, så gik den i panik).
Efter lang tid turde hun snige sig forbi træet. Helt ovre i den
anden ende af stuen, trykket op mod muren. Ikke noget med at se på
træet eller komme tæt på. Man gemte sig under sofaen.
Det var ynkeligt at se på. Jeg brugte masser af catnip og baldrian
for at lokke en positiv reaktion frem (forgæves).

Jeg var overbevist om det havde været spild af penge, og var ret
ked af min fine gave ikke blev modtaget med katteglæde.
Mindst to måneder efter anskaffelsen turde hun dog gå over og
snuse til det, siden kradse i det og hoppe op på de nederste
hylder. En måned senere sov hun også i hængekøjen øverst. Først
efter et halvt år har hun prøvet at bevæge sig ind i hulen.

Muligvis har min kats adfærd at gøre med, hun ikke er så klog,
som i måske har hørt mig nævne flere gange, men ihvertfald tror
jeg roligt jeg kan spå at dine katte som ikke gider interessere
sig nu sikkert kan ændre adfærd med tiden og blive mere glade for
din gave. Det er da alletiders katten på billedet tør ligge ved
træet allerede!

Forøvrigt et alletiders billigt tilbud du fik der. Super!

Jane

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 01-09-03 10:19

> [...]
> træet allerede!
>
> Forøvrigt et alletiders billigt tilbud du fik der. Super!

Hej Jane :))

Tak for din beretning, nu tror jeg mere på det, jeg er nok bare for
utålmodig, troede de ville KASTE sig over det med fornøjelse *smil*
Jeg håber du har ret og vil da også afvente og se OM ikke kræene
besinder sig og kikker lidt nærmere på det med tiden. Ja, det var/er
vanvittigt billigt, det er muligt det ikke er så god kvalitet som det
jeg så til 3500kr, men nu kan de da holde det det vil og hvis kattene så
kommer til at elske det, kan man da overveje en luksusmodel næste gang :))

Fra : Vibeke J

Dato : 01-09-03 06:13

> Ja, så falder man over et klatremiljø i Maxi Zoo...stort og billigt, kun
> 499kr....med 4 niveauer, hule mv...

Hold da helt op. Var det et enkeltstående tilbud, eller havde de flere?
Hvilken af butikkerne var det?

Mh
Vibeke

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 01-09-03 07:30

> [...]
499kr....med 4 niveauer, hule mv...

> Hold da helt op. Var det et enkeltstående tilbud, eller havde de flere?

Det var i Næstved (Maxi Zoo) de havde 6 tilbage lørdag eftermiddag, men
du kan da ringe og høre om der er flere hvis det er:55772107

Fra : Ida

Dato : 01-09-03 16:34

--
"Vibeke J" <a@a.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da helt op. Var det et enkeltstående tilbud, eller havde de flere?
> Hvilken af butikkerne var det?
>
> Mh
> Vibeke

Jeg har lige været i Maxi Zoo i Gentofte og jeg var altså nødt til at købe 2
stks + en fin flettet ting, som kattene med garanti ikke gider have noget
med at gøre alligevel *G*
Har allerede to gulv til loft modeller stående og planer om at bygge en
højhusmodel selv ( sisal er købt i dyre domme, nu mangler jeg blot
spånplader og tålmodighed ), så egentlig har kattene mere møbelplads end os
andre...men hvad gør man da ikke ? ;-P

I virkeligheden var det jeg ville frem til, at de i Gentofte har masser af
miljøer tilbage og du kan endda vælge mellem beige og lys grå

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-09-03 08:37

Miver og Mulle's mor Heidi wrote:
> fiks og færdig står det fine klatremiljø så dèr....OG GIDER DE interesserere
> sig for det?

Hm, Bisse og Tøsse gider da heller ikke se på nye ting der er
beregnet til dem...

Hvorimod fx. papkasser vækker stor lykke... :)

Måske er det sådan en slags "Du skal da ikke tro du er
noget"-attityde de holder på med ?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Michael Nielsen

Dato : 01-09-03 15:27

Jeg købte et stativ magen til sidst de var på tilbud og der sad der også to
dumme katte og gloede på det, som om de tænkte, hvad skal det gøre godt for.
De er nu blevet rigtig glade for det så mon ikke også Miver og Mulle forstår
hvad alle dine pinsler skulle gøre godt for?!?

Knus Linda

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bitjkv$cgi$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-09-03 16:26

In article <bitjkv$cgi$1@news.cybercity.dk>, Miver og Mulle's mor Heidi
<zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> [...]
> sig for det?
>
> NIKSEN...de værdigerer det ikke et blik *suk*

Tjah - mon ikke de skifter mening med tiden?
Her har vi det modsatte probelm - det er meeeget interesant! Og det er
altså ikke nemt at samle et op-til-loftet-kradsetræ mens der sidder to
katte i det...

Fra : Ann K

Dato : 01-09-03 21:44

Hejsa.

> TAaaaTAaaaaaaaaaa.......
> fiks og færdig står det fine klatremiljø så dèr....OG GIDER DE
interesserere
> sig for det?
>
> NIKSEN...de værdigerer det ikke et blik *suk*

<> Hæ - da vi købte vores gulv-til-loft-model, havde vi faktisk kun
Tjalfe i tankerne.... Han æææælsker at ligge højt!!! og er i stand til
at udføre de underligste manøvrer for at komme op på fx reolen
Er det nødvendigt at tilføje at den eneste af kattene som _aldrig_ har
været oppe i klatretræet er.... Tjalfe????
Men han er meget glad for hulen nede i bunden *suk*

Mvh Ann