Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony CyberShot DSC-P92
Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 31-08-03 20:19

Hej'sa

Er det muligt at vælge forskellige sprog på overstående kamera? Jeg
overvejer at købe det i tyskland, men vil da gerne kunne skifte sproget til
dansk eller engelsk!

Er der ellers nogle der har erfaringer med dette kamera? Jeg er meget
intereseret i et kamera, der er hurtig til at tage billederne.

Venligst
Kenneth

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-09-03 00:19

Kenneth Jakobsen <xpo_dk@hotmail.com> wrote:

> Er det muligt at vælge forskellige sprog på overstående kamera? Jeg
> overvejer at købe det i tyskland, men vil da gerne kunne skifte sproget til
> dansk eller engelsk!

<http://shop.sonystyle-europe.com/SonyStyle/b2c/deeplink.do?campaignId=D
IG03NAVDK&countryId=DK&s=external&ss=digitphoto&servername=www.sonystyle
-europe.com&redirected=true&campaignId=DIG03NAVDK&countryId=DK&s=externa
l&ss=digitphoto>

Her står:
Menu (Language): English/French/German/Italian/Spanish/Portuguese

Jeg tror ikke, der er så mange, der har dansk som sprog. Canon har, men
umiddelbart er jeg ikke lige faldet over andre.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-03 00:35

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev :

>Jeg tror ikke, der er så mange, der har dansk som sprog. Canon har, men
>umiddelbart er jeg ikke lige faldet over andre.

Samsung V 4 har også (undrer mig over, at det aldrig er blevet
nævnt, for det ser ud til at være et rimelig godt kamera i
prisklassen, 3300 - 3500 kr).
--
Knud

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-09-03 01:18

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der ellers nogle der har erfaringer med dette kamera? Jeg er meget
> intereseret i et kamera, der er hurtig til at tage billederne.

Sony DSC-V1 er meget hurtigt, hurtigere end Canon og Nikon 5 meg pixel,
koster 5000 kr. i Tyskland.