Kattemiljø
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 31-08-03 20:00

Hej gruppe !
Har I fået tilbudsavis fra MaxiZoo ? De har et stort kattemiljø i
begrænset antal på tilbud i denne uge, det koster kun 499,- og måler 80
x 50 x240 -265 cm. Det ser rimeligt robust ud ( var i dag i Næstved at
kigge på det ) og der er både en hule, en koje og flere etager. Farver :
grå eller beige.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 31-08-03 21:16

"Hrönn Samsonardóttir" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> x 50 x240 -265 cm. Det ser rimeligt robust ud ( var i dag i Næstved at
> kigge på det ) og der er både en hule, en koje og flere etager. Farver :

Arj, jeg mødte dig ikke! Jeg var selv derude og hente 10 kg. IAMS (299,-),
det syntes jeg var et meget godt tilbud. Desværre havde de ingen
Eukanuba-telte, det havde jeg ellers håbet på at kunne få med. Hvad var det
lige I andre gjorde for at få dem? Var det i forbindelse med køb af foder?

Mvh. Else.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 01-09-03 07:33

> [...]
> x 50 x240 -265 cm. Det ser rimeligt robust ud ( var i dag i Næstved at
> kigge på det ) og der er både en hule, en koje og flere etager. Farver :

Hej!

Jeg var også derude i går omkring kl. 14. Og der havde de faktisk
en masse klatremiljøer stående udenfor!!! Ja det kan godt være, at
det ikke lyder som noget særligt, men sidst de havde et stort
miljø på tilbud var jeg ude for at købe et 10 min. efter de havde
åbnet, og der var de udsolgt . Det viste sig, at de kun havde
fået 5 stk. hjem. Så de er formentlig blevet klogere. Nej hvor jeg
også brokkede mig, og jeg har nok ikke været den eneste .

Men jeg var dog bare ude og købe kattegrus (5 kasser Catrine for
199,-). For jeg er i mellemtiden endt op med et Likita miljø. Nu
havde jeg jo lissom besluttet mig til, at de skulle have et stort
miljø, og jeg gad ikke vente på endnu et tilbud hos MaxiZoo, som
garanteret også ville være udsolgt inden jeg nåede frem .

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 01-09-03 08:51

<klip>
[...]
</klip>

Hmm...

Jeg bliver faktisk tit snydt for reklamer, så jeg anede intet om det
gode tilbud, jeg kom tilfældigvis forbi og bragede lige ind i det...og
fik så oven i købet en totalt dejlig betjening af ekspedienten. At det
så var enormt tungt og en total stor kasse, det kan man vel kun laste
min manglende kondition *GGGG*

Jeg kan kun sige at mine katte er "afventende" med at bruge det, men det
virker ok robust og godt til den lave pris. Så et tilsvarende i en bedre
kvalitet til 3500kr :o

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 01-09-03 10:50

> [...]
> kvalitet til 3500kr :o
>
> Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

Jeg fik tilbudsavisen i lørdags og besluttede at køre i MegaCentret om
søndagen og kigge. Jeg købte det ikke selv, er sikker på at Tarzan nok
ville synes det var interessant men jeg er ikke så sikker med Furby, hun
er nok for "højrøvet" til at gide beskæftige sig med den slags pjat. Så
jeg købte kun 3 poser catsan kattegrus på tilbud (29,-kr.), det plejer
jeg at gi´ 47,- kr. for i Bilka, ikke fordi at kattebakken bliver brugt
så meget lige for tiden men så snart vejret bliver dårligere så går
Furby ihvertfald ikke udenfor en dør !!!

Fra : Pia Thomsen

Dato : 01-09-03 15:27

Apropos tilbud, så har Petworld tilbud på Extreme Classic til 99,95 for 16
kg. Det er endda billigere end, hvor jeg normalt køber, så jeg har lige
hentet 12 sække
Med stempelkortet bliver prisen omtrent 83 kr pr sæk

--
Hilsen Pia

www.pitho.dk