MS Windows
briani 27239
Inst. af printer på XP
Fra : Lars Clement

Dato : 31-08-03 20:06

Kære gruppe. Mit sjæleliv er i fare:
Jeg har en HP Deskjet 920 c som jeg forgæves prøver at installere. Det går
godt i begyndelsen men så.....
Pc'en finder hardwaren ( printeren ) både på USB og almindeligt
printerkabel. ( har kun et i ad gangen ) Jeg installerer driver osv ( jo,
version osv er rigtig ) alt er godt indtil udskrivning af testside: Driver
ikke installelleret.
Hvad f..... gør jeg ? / gør jeg galt ?
Til dato har jeg installeret 100 vis af diverse hardware dette er dog det
mest besynderlige ; en printer der ødelægger nattesøvn og hvad deraf følger:

Med venlig hilsen

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-09-03 00:09

"Lars Clement" <clement@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Til dato har jeg installeret 100 vis af diverse hardware dette er dog det
> mest besynderlige ; en printer der ødelægger nattesøvn og hvad deraf

Du har selvfølgelig fulgt HP´s anvisninger fuldstændigt? De fleste (hvis
ikke alle) nye hp printere må ikke tilsluttes før man har installeret
softwaren. Altså først installere. Derefter tilslutte og den genkendes og
resten af installationen forløber af sig selv.
Som jeg læser det tilslutter du først og installerer derefter driver.

Kurt

Fra : Lars Clement

Dato : 01-09-03 08:32

Tak for hjælpen, men jeg får stadig meddelsen " Handlingen kan ikke udføres,
driveren er ikke installeret" hvad nu ?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-09-03 19:31

> Tak for hjælpen, men jeg får stadig meddelsen " Handlingen kan ikke
udføres,
> driveren er ikke installeret" hvad nu ?
>
> --
Prøv evt. her at hente en ny driver:
http://productfinder.support.hp.com/tps/ProductFinder?h_lang=en&h_tool=softw
are&h_query=deskjet+920&Submit.x=8&Submit.y=7

Der kan være fejl i den du har. Dernæst skal du sørge for at alle spor af
gamle drivere er væk, inden du installerer igen

Kurt