POP-op sider.
Fra : erl

Dato : 31-08-03 20:16

Håber nogen ka' hjælpe.

Efrer at have besøgt www.mp3sound.com starter et ekstra vindue op når jeg
starter IE (6.02) eller Netscape.

Hvordan får man det fjernet ?

Jeg har W2000 Pro.

Mvh
Erling

Fra : John

Dato : 31-08-03 20:11

On Sun, 31 Aug 2003 21:16:08 +0200, "erl" <ergod@post.cybercity.dk>
wrote:

>Håber nogen ka' hjælpe.
>
>Efrer at have besøgt www.mp3sound.com starter et ekstra vindue op når jeg
>starter IE (6.02) eller Netscape.
>
>Hvordan får man det fjernet ?
>
>Jeg har W2000 Pro.
>
>Mvh
>Erling

Nu skriver du ikke hvilken browser du bruger, men jeg formoder at du
bruger MSIE.
En måde at slippe for pop-up vinduer er for eksempel at skifte til en
anden browser.
Jeg bruger primært Mozilla Firebird, og jeg har ingen problemer med
pop-ups.
Du kan også downloade en pop-up killer. Der findes mange forskellige,
så jeg vil anbefale dig at 'google' efter dem.

John H.

Fra : erl

Dato : 31-08-03 20:40

"John" <absolut_ingen@email.adresse> skrev i en meddelelse
> Nu skriver du ikke hvilken browser du bruger, men jeg formoder at du
> bruger MSIE.
Jo

> En måde at slippe for pop-up vinduer er for eksempel at skifte til en
> anden browser.
> Jeg bruger primært Mozilla Firebird, og jeg har ingen problemer med

Det kommer også ved netscape.

> Du kan også downloade en pop-up killer. Der findes mange forskellige,
> så jeg vil anbefale dig at 'google' efter dem.

Jeg har også "POP-up killer", men det virker som om der startes 2 sessioner
samtidig, og ikke som egentlig POP-up, -- hvis du forstår ?

Mvh
Erling

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-03 20:55

"erl" <ergod@post.cybercity.dk> skrev :

>Jeg har også "POP-up killer", men det virker som om der startes 2 sessioner
>samtidig, og ikke som egentlig POP-up, -- hvis du forstår ?

Tjek for spyware med Ad Adware og Spybot, findes let på
google.com.
--
Knud

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 01-09-03 18:01

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Tjek for spyware med Ad Adware og Spybot, findes let på
> google.com.

Du kan finde et udvalg her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Jeg er selv glad for SpyBot.

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Gani

Dato : 01-09-03 16:01

"erl" <ergod@post.cybercity.dk> wrote in news:bitgs9$1vb$1@sunsite.dk:

> Håber nogen ka' hjælpe.
>
> Efrer at have besøgt www.mp3sound.com starter et ekstra vindue op når jeg
> starter IE (6.02) eller Netscape.
>
> Hvordan får man det fjernet ?

I Netscape, "Edit + preferences + Privacy & Security + Popup Windows
Controls" + Sæt flueben i "Suppress popups".

Ja, så slipper du af med dem i Netscape.

--
Venlig Hilsen
Jane

Fra : Henrik Christensen

Dato : 02-09-03 16:12

hvillken pop upkiller har du og hvilken version

mvh Henrik

Fra : Lene

Dato : 03-09-03 15:46

Hej,

jeg bruger pop-up stopper, fortrinsvis fordi den lægger sig i programlinien
og kan aktiveres/deaktiveres med et enkelt klik - og når jeg skal bruge
pop-up-vinduer i moduler, som har brug for dette kan jeg nøjes med at holde
ctrl-knappen nede imens jeg klikker på det pågældende link, som åbner et
pop-up-vindue.

/Lene

PS: Har i øvrigt ikke indtryk af, at pop-up stopper konflikter med andre
ting på min pc, det har ellers været min erfaring med andre
pop-up-stop-programmer.

Fra : Henrik Christensen

Dato : 03-09-03 16:16

prøv at tømme den mappe som husker de link som du måske har givet lov til at
åbne uden at holde CTRL nede først

mvh Henrik