MS Windows
briani 27239
Add/remove i XPpro
Fra : Olsen

Dato : 31-08-03 19:36

I længere tid har jeg ikke kunne bruge tilføj/fjern i XPpro+sp1.

Muligvis ligger fejlen i strengen i regedit.
Min hedder:

C:\UNWISE.EXE C:\WINDOWS\SYSTEM32\MACROMED\Shockwave 8\Install.log

når jeg kigger i

HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion\
Uninstall

Hvad hedder jeres i XPpro?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Mik

Dato : 31-08-03 21:06

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> når jeg kigger i
>
> HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion\

Jeg har kun standard værdien, ellers ingen anden streng og mit tilføj/fjern
virker fint

Mikk