Mulle
Fra : Doris

Dato : 31-08-03 19:19

Som før har jeg skrevet om lille Mulle med det ene øje. Hun er blevet en
lækker dejlig dame, som igår viste mor en stor mave ;) alså røde Svend kunne
ikke lade være, Jeg har givet hende p.piller men tror nok jeg glemte det
engan og så ville jeg se det an til hun kom i løbetid igen. Nu er det sådan
at Mulle er blevet så glad for stalden og laden, at hun bor oppe på loftet,
ikke den vi har hø på, men skramelloftet. Det er bjælker der bare er lagt
løs over stolper. Nu er jeg bange for om hun vil gå i den kasse jeg har
lavet til hende og sat op, eller føde på Brædderne, så tror jeg de små
falder ned, når de bliver lidt ældre, hun vil ikke flyttes over på den anden
loft hvor der er meget dejligt hø. Håber i kan fortælle hvad jeg skal gøre.
Til dig kære Marianne Helmose kan du jo forstå jeg har hende endnu. men tak
fordi du prøvede at hjælpe mig Kærlih hilsen Doris og co.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-08-03 21:50

Hej Doris

Selv tak, men det lader jo til at I kom over de værste
forhindringer, og at Mulle stortrives (og stor-maves)måske vil det være
muligt for dig at flytte kassen inden
eller efter fødslen, katte er jo underlige og ikke altid
samarbejdsvillige, men nogen gange kan det lykkes.

Knus

Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Fra : Doris

Dato : 01-09-03 07:47

Jeg kom lige i tanke om en ting, kunne jeg ikke putte et par dråber baldrian
i kassen, så hun bliver mere tryg ved den inden fødselen, vil i ikke godt
være søde at svare, da hun er en lidt stædig dame :)

Fra : Pia J

Dato : 01-09-03 07:55

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> i kassen, så hun bliver mere tryg ved den inden fødselen, vil i ikke godt
> være søde at svare, da hun er en lidt stædig dame :)

Mine katte hader baldrian, så du kan evt. teste det på hende ved at komme
det på et stykke legetøj først. Men er der ikke noget med at Baldrian gør
dem kulrede, ikke rolige?

Jeg tror ikke jeg ville turde det med loftet og hullerne - jeg ville nok
tvinge hende til at være i et andet rum op til fødslen og et par uger efter,
så hun ikke flytter de små. Så må hun pive lidt, surt show.

Kassen har jeg hørt, gider de ikke før de absolut ikke kan klemme sammen
mere

:Pia

Fra : Doris

Dato : 01-09-03 08:27

Damen vil kun det hun vil, har også indrettet badeværelset ovenpå til hende,
men nej tak og jeg kan sq ikke selv komme op på loftet, så der må pigerne
træde til. Men måske når hun har født kan jeg flytte hende overpå den trygge
side. Når hun er klar ryger hun også til neutralision med de små piger på 12
uger, så der går lidt tid endnu.
Doris.
Eller hvad med feliway eller hvad det nu hedder ?