Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par nye billeder.
Fra : Per Andresen

Dato : 31-08-03 19:03

Hej NG

Har lagt et par nye billeder ud på,

http://www.webstien.dk/galleri

under menupunkt "nyeste billeder"

Alle er som sædvanlig meget velkomne til at
komme med kommentarer af enhver slags.

mvh
Per

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 31-08-03 20:56

Hej Per,

Link:
http://makeashorterlink.com/?H480252C5

Meget spændende billede! Sådanne motiver kan jeg virkelig godt lide .

Desværre kan man se dig i selve spejlingen og det er lige ærgerligt. Ved
ikke om man kan undgå det, men det er vel en mulighed? Det skulle du måsle
prøve?

That's it.

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Per Andresen

Dato : 31-08-03 21:35

Hej Glenn

Tak for kommentaren.

Skulle måske have dukket mig en smule.

Har tænkt, at prøve noget lignende en anden gang,
måske med langsom lukketid, så der kommer
bevægelse i trafikken.

mvh
Per