MS Windows
briani 27239
manglende faneblade pga porno!
Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-08-03 16:59

Hej

Jeg var hos en kunde forleden dag, og han havde været inde på nogle
pornosider, som havde lavet en masse rod på hans maskine, win 98se.

F.eks var der nogle af "fanebladene" under internetindstillinger væk, nemlig
"generelt" og "programmer"

Det er naturligvis, fordi disse møgsider har har indsat en anden startside,
men hvordan pokker får man disse faneblade tilbage. Det er explorer 6.0

Jeg har faktisk aldrig set netop det fænomen før..

Claus

Fra : Martin Schultz

Dato : 31-08-03 17:23

On Sun, 31 Aug 2003 17:58:58 +0200, "Claus Tersgov"
<clausnews@hotmail.com> wrote:

> [...]
>men hvordan pokker får man disse faneblade tilbage. Det er explorer 6.0
>
>Jeg har faktisk aldrig set netop det fænomen før..

Prøv at køre spybot fra security.kolla.de ellers genisntaller IE.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-03 17:19

Claus Tersgov skrev:

> Jeg var hos en kunde forleden dag, og han havde været inde på nogle
> pornosider, som havde lavet en masse rod på hans maskine, win 98se.

Ja, det er godt med dig

> [...]
> er explorer 6.0
>
> Jeg har faktisk aldrig set netop det fænomen før..

Kan du bruge dette link:
http://makeashorterlink.com/?G10C151C5

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-03 17:37

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev :

> [...]
>pornosider, som havde lavet en masse rod på hans maskine, win 98se.
>
>F.eks var der nogle af "fanebladene" under internetindstillinger væk, nemlig

Prøv at se om du kan bruge rådet i
news:7cv0lv812s4c1geksnk3k4rd9oa3vn3400@4ax.com og se om der er
en tilsvarende for programmer.

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor svar herpå
bringes.
--
Knud

Fra : LarsS

Dato : 31-08-03 17:46

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> wrote in message

[cut]
> [...]
> men hvordan pokker får man disse faneblade tilbage. Det er explorer 6.0

Hvis disse faneblade skal fjernes kan man lave flg. nøgler:
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel]
"GeneralTab"=dword:00000001
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel]
"ProgramsTab"=dword:00000001
Prøv derfor at se om dette er tilfældet og, i givet fald, slet dem.

/LarsS

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-08-03 19:53

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis disse faneblade skal fjernes kan man lave flg. nøgler:

Ok, tak for svarene. Jeg tænkte nok, at det var disse programmer, fordi jeg
var der tre dage før og installere kabelnet og en firewall og der var der
ingen problemer.

Jeg skulle egentlig geninstallere winbøws fra ny, men måtte opgive, fordi jeg
hverken kunne finde en driver til min memorykey eller en usb brænder, så jeg
kunne ikke få alle hans data ud og kan følgelig heller ikke reformatere..

Der er ingen tviv om, at maskinen er fyldt med alt muligt bras...

Så nu ryger den på værksted

Og til Gevaldi.. De sider har jeg slet ikke temperament til, jeg får bare
smadret skærmen og tastaturet, allerede inden popupvindue nr 4 popper op

Claus

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-08-03 21:50

Claus Tersgov wrote:
> Og til Gevaldi.. De sider har jeg slet ikke temperament til, jeg får
> bare smadret skærmen og tastaturet, allerede inden popupvindue nr 4
> popper op

Der blev jeg nysgerrig og skulle se. Det fatter jeg ikke. Gevaldi har linket
til Google newsgroups, hvor der er et link til en dansk side hvor jeg ikke
fik nogle pop ups. Linket var forresten om spyware og forfattet på dansk.
Er her http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

mvh
Henning

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-08-03 22:07

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> [...]
> fik nogle pop ups. Linket var forresten om spyware og forfattet på dansk.

Læs (og forstå) Gevaldigs alleførste udsagn!

Claus

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 02-09-03 01:33

Claus Tersgov wrote:
> Læs (og forstå) Gevaldigs alleførste udsagn!

Ok den var langt ude, gruble tænke også D'OH

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-03 22:23

Claus Tersgov skrev:

> Og til Gevaldi.. De sider har jeg slet ikke temperament til, jeg får
> bare smadret skærmen og tastaturet, allerede inden popupvindue nr 4
> popper op

Du kan bare som loven foreskriver, montere
din pc på et *højdejusterbart* bord, så er
der også bedre plads til begejstring når de
popups popper op