Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF 20-35/2,8L
Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 16:32

Jeg har fået et tilbud på at købe en brugt Canon EF 20-35/2,8 L for 3500 kr.

Er det et ok tilbud. Jeg kan se på nettet at der ikke er USM..

Henrik

http://fotogruppen.net/

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-08-03 17:12

Jeg overvejer et EF 17-40/4 L USM, som koster 894? som nyt, måske en
overvejelse værd?
http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=3&sort=7&thecat=27
Se iøvrigt
http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=170&sort=7&thecat=27
ang. den linse du overvejer.
Iøvrigt så er grading stort set den samme for den nye med USM men uden "L":
Se
http://www.photodo.com/nav/prodindex.html og 20-35/3,5-4,5 USM koster 499?
eller 3772kr fra TeknikDirect.
Se her
http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=4&sort=7&thecat=27,
hvor der klages over barrel distortion.
Mvh, Hans

Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 18:32

Hej Hans

Ja jeg har også kikket på 17-40, den set også rigtig god ud..

Hvorfor jeg har overvejet tilbudet er fordi den er 2.8

Jeg mener jeg godt kunne bruge det mere lys der kan komme igennem den...

Hilsen

Henrik

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-08-03 18:52

Hvis du skal bruge den til et DSLR, så er der ikke meget ekstra støj et
ekstra blændetrin. Jeg skal bruge den til 10D.

Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 18:56

Også mig

Henrik ( http://www.fotograferne.com )

Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 19:26

Hej igen

Ja jeg har også kikket på de andre indlæg, så må blive 17-40.

Fra : Michael Holm

Dato : 31-08-03 18:00

Det er en god pris. Køb den.

--Michael

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 31-08-03 18:47

"DUG_TEN" <dug_ten@yahoo.com> wrote in

> Jeg har fået et tilbud på at købe en brugt Canon EF 20-35/2,8 L for 3500
> kr.
>
> Er det et ok tilbud. Jeg kan se på nettet at der ikke er USM..

God pris hvis den ikke er for slidt.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
Photos at http://www.darling.dk

Fra : Jan

Dato : 31-08-03 20:00

"DUG_TEN" <dug_ten@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået et tilbud på at købe en brugt Canon EF 20-35/2,8 L for 3500
kr.

> Er det et ok tilbud. Jeg kan se på nettet at der ikke er USM..

Hvor gammel er den? Den kan have op til 14 år på bagen.
Hvilket kamera skal den bruges til? Er det Canon D30, D60 eller 10D så ville
jeg foretrække den nye 17-40/4,0 L, pga forlængelses faktoren på 1.6 x.

Jan

Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 19:19

Hej Jan det var godt du skrev, jeg viste ikke den kunne være så gammel.

Den skal side på 10D.

Ja det må blive en 17-40. jeg blev bare lidt hug på 2,8...