Foto
IBM760 5420
Teil 3020
august 2003
Fra : U. Pedersen

Dato : 31-08-03 16:21

Davs

Så er min side opdateret med billeder fra august 2003
http://www.digifoto-nord.dk/

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 16:59

U. Pedersen skrev news:ii44lv82ds0pnmhhar0pfqduqq2vk6logg@4ax.com

Piist! Se http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-03 17:41

"Fums" <spam.er@uønsket.irc> skrev :

>Piist! Se http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Hmm - U. Pedersens signatur er på fem linjer og din er på seks
linjer.

Så kig selv på ovennævnte link.

Iøvrigt er det pedanteri at brokke sig over den slags.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : Michael Holm

Dato : 31-08-03 17:56

> Piist! Se http://usenet.dk/netikette/signatur.html
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Fums Fotolog
> http://fums.dk

Vorherrebevars! - Du er sg'u irriterendene.

--Michael

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 21:32

Michael Holm skrev news:bit9ap$30hh$1@news.cybercity.dk
> Vorherrebevars! - Du er sg'u irriterendene.

Så håber jeg ikke for dig du en dag møder politiet.

Fra : John

Dato : 31-08-03 19:19

"U. Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Davs
>
> Så er min side opdateret med billeder fra august 2003
> http://www.digifoto-nord.dk/

Jeg synes altid der plejer at være nogle gode skud iblandt dine
"ny-udgivelser", også selv om jeg ikke altid kommenterer dem. Denne gang er
der dog et pat stykker jeg synes særlig godt om:

http://www.digifoto-nord.dk/2003/august_2003/imagepages/image7.html

En skam kornet ikke er en smule mere gult. Jeg kunne nok ikke selv have
modstået fristelsen i det digitale mørkekammer

http://www.digifoto-nord.dk/2003/august_2003/imagepages/image4.html

Flot set! Jeg elsker det!

http://www.digifoto-nord.dk/2003/august_2003/imagepages/image11.html

En solnedgang, der kunne have været endnu ét i den endeløse række af
ligegyldigheder, men de flotte "sære" skyer redder den på stregen...

Tak for kigget...
--
MVH
John K Hansen

Fra : U. Pedersen

Dato : 31-08-03 23:11

John skrev:

> [...]
>
>En solnedgang, der kunne have været endnu ét i den endeløse række af
>ligegyldigheder, men de flotte "sære" skyer redder den på stregen...

Ja selv tak