MTV Music video award!!
Fra : Martin Helbo

Dato : 31-08-03 14:56

Hvorfor er det lige at de kalder det mucic VIDEO award. Den eneste forskel
på dette awardshow og Music award, er at der står Video imellem!
Vinderne havde som regel intet med videoen at gøre, de vandt fordi det var
hits, videoer som Beyonce - Crazy in love, Linkin Park - Somewhere I belong
mm. er jo ikke specielt flotte videoer.
Coldplays The scientist og Missy Elliotts Work It havde da fotjent at vinde,
men mange af de andre, er efter min mening, ikke noget særligt.

på Gaffa kan man se vinderne, og der er alle de kategorier man ikke ser i
showet, som er dem som virkelig har noget at gøre med videoen: Best
direction, best choereography, best art directing osv.
Hvorfor ser man ikke dem i showet?
Og hvorfor er det stjernerne der skal modtage prisen, når det er
instruktørerne, manuskriptforfatterne, kameramændende osv der burde modtage
dem??

Jeg undrer mig bare, hvorfor afholde et kæmpeshow, når de kunne nøjes med at
genudsende MTV music awards?!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 31-08-03 15:20

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem??
>
> Jeg undrer mig bare, hvorfor afholde et kæmpeshow, når de kunne nøjes med

Nu hedder det jo også MTV Video Music Awards (og ikke MTV Music Video
Awards), og det navn antyder jo blot at det er priser til musik som der er
lavet video'er til.

Min personlige mening om hele det trip vil jeg så holde for mig selv på
nuværende tidspunkt...

/Thomas

Fra : zcully

Dato : 31-08-03 17:13

"Martin Helbo" <helbo@REMOVEthedude.dk> wrote in message

> Coldplays The scientist og Missy Elliotts Work It havde da fotjent at
vinde,
> men mange af de andre, er efter min mening, ikke noget særligt.

Ja det syntes jeg også. Johnny Cash's video burde også have fået en del, men
det er jo ikke et hit såååå.....

> /Martin Helbo

/Zcully

Fra : Christian Muus

Dato : 31-08-03 18:01

> [...]
> dem??
>
> Jeg undrer mig bare, hvorfor afholde et kæmpeshow, når de kunne nøjes med

Er det bare mig, eller var det program meget domineret af musikere fra hip
hop-og r'n'b-branchen?

Christian

Fra : Brian

Dato : 31-08-03 18:48

Hejsa

Christian Muus wrote:

> Er det bare mig, eller var det program meget domineret af musikere
> fra hip hop-og r'n'b-branchen?

Tror ikke det bare er dig, sådan så jeg det også....

Faktisk faldte alle de hvide "presenterer", eller hvad den slags hedder
(f.eks Jason Biggs), lidt uden for kategori.... det virkede næsten forkert
!?

/Brian

Fra : Thomas

Dato : 31-08-03 19:44

Hejsa

Et lille side-spørgsmål ang. VMA... Guitaristen der hoppede
op på scenen, og spillede med på Christina Aguileras sang,
hvem var han??

Var det ham der tidligere var med i Limp Bizkit? Eller var det
Dave Navarro?

Mvh. Thomas

Fra : Christian Muus

Dato : 31-08-03 19:51

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message
> [...]
> hvem var han??
>
> Var det ham der tidligere var med i Limp Bizkit? Eller var det

Det var Dave N, ja!