Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep af kamera (Olympus E-10)
Fra : P_J

Dato : 31-08-03 14:55

Hejza.

Her tuller man rundt og tager lidt billeder som sædvanlig.
Lige pludselig vil kameraet ikke stille skarpt ?
Efter at have været slukket, vil det nu heller ikke tændes
for, men klikker bare et par sek. for derefter at vise
nogle tal på displayet. Autofocus er sikkert røget en tur.
Anyway - det skal laves !!
Her ville det være rart hvis nogle har en anbefaling eller
ligefrem en henvisning til et aut. sted man har tillid til.

Hvor er verden dog tom uden kamera ?

P_J

Fra : Tom

Dato : 31-08-03 15:30

> Her ville det være rart hvis nogle har en anbefaling eller
> ligefrem en henvisning til et aut. sted man har tillid til.

Min erfaring siger mig at denne fejl kan med stor sansynlighed KUN Olympus
reparere. Din forhandler kan bare sende apparatet videre til Olympus.
Som noget positivt skal det siges at Olympus Danmark (som heller ikke
reparerer kameraer selv) så går det ret hurtigt med at få dem til tyskland
og tilbage igen.
Da mit Olympus skulle opgraderes tog det vel en god uges tid og jeg havde
det igen.

--
Tom

Fra : P_J

Dato : 01-09-03 14:10

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Som noget positivt skal det siges at Olympus Danmark (som heller ikke
> reparerer kameraer selv) så går det ret hurtigt med at få dem til tyskland
> og tilbage igen.

Har lige været nede med det, og fik at vide det skulle til Portugal ?

> Da mit Olympus skulle opgraderes tog det vel en god uges tid og jeg havde
> det igen.

De lovede at vende tilbage med en pris i løbet af ca. 12 dage, og derefter
ville det tage ca. 1 uge mere. Altså i alt ca. 3 uger uden kamera.
Sympati udbedes..............

P_J

Fra : Tom

Dato : 01-09-03 14:38

> Har lige været nede med det, og fik at vide det skulle til Portugal ?

Skyldes vel at Olympus har produktion i flere lande, så alt efter hvilken
model så skal den skippes til det respektive land.

--
Tom

Fra : emj

Dato : 01-09-03 14:44

On Mon, 1 Sep 2003 15:09:48 +0200, "P_J" <palleSLET@surfmail.dk>
wrote:

>Altså i alt ca. 3 uger uden kamera.
>Sympati udbedes..............

Jeg sendte mit Olympus C-5050 af sted 11. august og fik det tilbage
28. august for blot at konstatere, at de ikke havde rettet fejlen. Det
røg så af sted igen, mens jeg svovlede og bandede over min grusomme
skæbne, og jeg venter endnu en omgang 3 uger. Hvor fa´n, skal jeg
finde trøst til dig fra
Jeg har svære abstinenser, men købte for nylig en brugt C-860 i den
blå avis til 500 kr. Det tager glimrende billeder, men det giver
voldsomme begrænsninger af mulighederne i forhold til C-5050.
Håber bare, at de først laver mit digi ))
Hilsen emj