Dusør: Hvor finder jeg en newsreader til N~
Fra : Henrik Andersen

Dato : 31-08-03 14:25

Dusør: Hvor finder jeg en newsreader til Nokia 9210 / 9210i???

Dusør = 100 Kr....

Dusøren udbetales til den der giver mig et link eller brugbar info til at en
newsreader jeg

bliver tilfreds med på Nokia 9210/i

Mvh Henrik

Fra : Morten

Dato : 31-08-03 21:14

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dusøren udbetales til den der giver mig et link eller brugbar info til at
en
> newsreader jeg bliver tilfreds med på Nokia 9210/i

Det må siges at være en ret løs definition ...

Fra : Henrik Andersen

Dato : 01-09-03 07:48

Tjae, det er jo mig der skal betale, så må det vel også være mig der
vurderer....

Mvh Henrik

Fra : Jochke

Dato : 01-09-03 08:47

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Dusør = 100 Kr....
>
> Dusøren udbetales til den der giver mig et link eller brugbar info til at

Jeg er ikke helt sikker på om de virker. Men du kan da prøve. :)

http://www.rmrsoft.com/epoc/news.htm
http://www.mobipocket.com/en/DownloadSoft/DownLoadReaderStep1.asp

/Jochke