Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billedbehandling
Fra : Jens Nielsen

Dato : 31-08-03 14:24

jeg er kommet til at tage et billede af 3 personer der står foran et vindue

det betyder at lyset fra vinduet har drillet kameraet så de 3 personer står
i stort set totalt mørke.

er der noget jeg kan gøre for at få billedet bedre - jeg har adgang til
photoshop eller paint shop pro.

på forhånd tak.

mvh
jens

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 31-08-03 14:27

Hej

Først hvis du har billederne i tiff eller raw format så lad dem blive i
det...
Så gå ind i PhotoShop, ind under Image, adjustments, og så levels, ved at
skubbe selektiv med den midterste (grå) kan du måske redde noget. Du kan
også forsøge at lege lidt med kontrasten og brightness...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Søren Blom

Dato : 31-08-03 16:48

"René Ernst Nielsen" <cigarer@tiscali.dk> skrev
> [...]
> skubbe selektiv med den midterste (grå) kan du måske redde noget. Du kan
> også forsøge at lege lidt med kontrasten og brightness...

Men udanset hvad du gør, så bliver det aldrig helt godt.

Prøv evt. at lægge billedet et sted, så vi kan hjælpe dig med at arbejde på
det.

--
VH

Søren Blom