Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Findes det ?
Fra : Skybums

Dato : 31-08-03 13:28

Hej

Jeg er på jagt efter et mindre kamera (digital) til og suplere mit E-10.

Mit problem er, at der ikke umiddelbart findes nogle at de mindre kameraer
der har mulighed
for fjernbetjening via kabel remote? (Det skal være kabel og ikke IR).

Det skal bruges til sports foto og har derfor følgende krav.

Hurtige lukketider, stor brænvidde, store serier, minimal "shutter lag"
tider, lav vægt (skal monteres på en hjelm).

Jeg kan selvfølgelig gennemtrave alle de gode sider på nettet og læse om
hvert kamera, men tror
på hurtigere resultat her.

Der må være nogle stykker der kan bruges, men hvilke ?

Tak for hjælpen

Allan R.

Fra : Jan

Dato : 31-08-03 14:49

"Skybums" <skybums@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hurtige lukketider, stor brænvidde, store serier, minimal "shutter lag"
> tider, lav vægt (skal monteres på en hjelm).

Der findes kun ganske få digicams med meget lav "shutter lag" og ingen af
dem kan monteres på en hjelm. Der er for mange, ja næsten naturstridige
krav, der gør det umuligt at producere et sådant kamera, det svarer lidt til
at man gerne vil have en 18 tommer fladskærm i en mobiltelefon

Jan

Fra : Skybums

Dato : 31-08-03 14:06

Det er lidt underligt at hverken Nikon eller Canon, har det på deres "top"
modeller som 5400, G3/5, for de ville kunne have løst opgaven "rimeligt".

Er der nogen der ved hvor langt delay der er på G3/5 IR fjernbetjening ?
Kan man holde knappen nede så den skyder løs ?

Allan R.