Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd vedr. digi kamera søges
Fra : Henrik Wagner

Dato : 31-08-03 13:15

Jeg skal bruge et billigt digitalkamera max 1000,- det skal kun bruges til
at tage billeder af ting, som skal sæges på nettet.
Hvad skal jeg købe. Jeg stiller ikke nogen krav til alder af kamera, bare at
det tager nogenlunde ok billeder
Er der evt nogen her der ved en der har et tilsalg ,eller ved hvad der
findes på markedet.

Håber at høre fra nogen der ved lidt mere end jeg.

På forhånd tak

Henrik wagner

--
Wagner (4800)
TOYOTA er 112 % iorden

Fra : Fums

Dato : 31-08-03 13:51

Henrik Wagner skrev news:3f51e6d9$0$97207$edfadb0f@dread12.news.tele.dk.
> [...]
at
> det tager nogenlunde ok billeder
> Er der evt nogen her der ved en der har et tilsalg ,eller ved hvad der

Du skulle næsten købe mit Canon Ixus... jeg er bare ikke klar til at sælge
det så billigt.

Du skal bare have et kamera som er let at bruge. Jeg tror ikke der er nogle
kameraer som ikke kan du.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : MaRk

Dato : 31-08-03 17:04

"Henrik Wagner" <wagner@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> det tager nogenlunde ok billeder
> Er der evt nogen her der ved en der har et tilsalg ,eller ved hvad der

Hvis du vil ofre en 300 mere så kig på www.midtdata.dk på et canon A30 til
1299,-

Mvh
Mark