Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 10D
Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 12:10

Jeg vil købe et Canon 10D, så jeg har fundet et site, hvor jeg kan købe til
EURO 1.438,60 = 10693.58 kr.

Er der nogen der prøvet at købe hos www.camera-discount.dk, det ser billigt
ud.

http://www.camera-discount.de/pd865476398.htm?defaultVariants=search0_EQ_-_AND_search1_EQ_-_AND_search2_EQ_-_AND_{EOL}&categoryId=1

Henrik

http://fotogruppen.net/

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 31-08-03 12:57

DUG_TEN (dug_ten@yahoo.com) skrev:

> Er der nogen der prøvet at købe hos www.camera-discount.dk, det ser
> billigt ud.

Ser liiiige lovlig polle-agtigt-ud gør det ikke?

NB. Anskuelse relativ ift. snak om digital kameraer.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : DUG_TEN

Dato : 31-08-03 13:02

Har lavet et nyt indlæg, der er fejl i link...

Det skulle se sådanne ud www.camera-discount.de

Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-03 13:14

DUG_TEN <dug_ten@yahoo.com> wrote:

> Er der nogen der prøvet at købe hos www.camera-discount.dk, det ser billigt
> ud.

Den var ellers sjov. Når man går ind på siden, står der:

"Velkommen til BK-Kloak´s hjemmeside!

BK-Kloak ejes af Bjarne Knudsen, som er uddannet aut. kloak-mester og
entrepenør. Vi kan derfor tilbyde vores assistance ved alt vedrørende
kloak og grave arbejde. Ring og få et uforpligtende tilbud."

Man skulle næsten tro, der var lidt rod i nogle DNS'er.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-09-03 12:25

Henrik Münster wrote:

> [...]
> kloak og grave arbejde. Ring og få et uforpligtende tilbud."
>
> Man skulle næsten tro, der var lidt rod i nogle DNS'er.

Tjah - jeg tror der er en der har opdaget et domæne som fejlagtigt får
en del hits, og så har købt det i håb om at sælge lidt ekstra
kloakudstyr (dream on... )

mvh

Jesper Brunholm

--