Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto til kritik
Fra : Claria

Dato : 30-08-03 08:52

Hej NG

Så er det min tur til at komme igennem vridemaskinen herinde.
Jeg har lagt et billede ind på følgende url til kritik;

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=40569

Jeg er meget åben for Jeres konstruktive kritik.

Mvh
Claria

Fra : H.Kragelund

Dato : 31-08-03 09:47

Prøv lige at tjekke datoen i dit ur!

mvh
henrik

Fra : lars bo

Dato : 01-09-03 00:47

Hej Claria

> Jeg har lagt et billede ind på følgende url til kritik;
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=40569
>
> Jeg er meget åben for Jeres konstruktive kritik.

Så må man jo håbe du opfatter dette som konstruktivt
Jeg er lidt i tvivl med hensyn til belysningen af den øverste græskar, for
der kan anlægges to synspunkter.
Enten skal man afbillede naturen som den er, og det er jo hvad du har gjort,
eller også skal man følge retningslinierne i god fotokunst, og så skulle du
have afdækket for solen.
Det sidste kunne have været gjort med en hvid paraply, der kun dækkede dette
område.
Men jeg tror faktisk jeg bedst kan lide dit billede som det fremstår i den
udgave det har nu.
Det eneste problem er at den nederste græskar er lidt uskarp, og dermed også
mangler noget i tegningerne.
Ellers et godt billede.

--
hilsen
lars bo

PS.: Når du får tid, så kommenter andres billeder!