MS Windows
briani 27239
Pilfinger.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 31-08-03 08:19

Hej.

Mit dejlige barnebarn har lavet noget ved mit tastatur på min bærbare
computer. Vil jeg f.eks. skrive virus skriver den vi5 o.s.v med flere
fejl i ordet. Som det kan ses, er det f.eks., når jeg skal skrive et r,
at den skriver 5.

Hvad har hun mon lavet ? .

OS win98 XP.

/Erik

Fra : Wass Up

Dato : 31-08-03 08:25

"Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> wrote in message

> Hvad har hun mon lavet ? .

Det er ikke bare numlock der er blevet slået til vel ??

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 31-08-03 13:42

Wass Up wrote:
> "Erik Jakobsen" <eja@urbakken.dk> wrote in message

> Det er ikke bare numlock der er blevet slået til vel ??

Det var lige det, det var

Tak til jer alle, der har svaret med jeres forslag.

/Erik.

Fra : Jane

Dato : 31-08-03 08:36

Erik Jakobsen skrev i <news:3f51a14e$0$24725
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Vil jeg f.eks. skrive virus skriver den vi5 o.s.v med flere
> fejl i ordet.

Sker det i alle programmer eller kun i eksempelvis Word?

Jeg kommer umiddelbart til at tænke på den automatiske stave-
fejls kontrol som retter typiske fejl som "ikek" til "ikke",
hvis hun har indført en ny regel som siger "r" skal laves om
til "5".

Jane

Fra : Niels Kruse

Dato : 31-08-03 10:58

Erik Jakobsen wrote:
> [...]
> computer. Vil jeg f.eks. skrive virus skriver den vi5 o.s.v med flere
> fejl i ordet. Som det kan ses, er det f.eks., når jeg skal skrive et r,

Hun har nok slået det numeriske tastetur til.
Prøv at se i manualen om hvordan man slår det fra igen, ellers må du
spørge igen med oplysning om hvilken model bærbar du har.

--
mvh Niels