Hundetræner/Adfærdsterapeut
Fra : Annette Skovbon

Dato : 31-08-03 03:10

Hejsa
Er der nogen her som kender en dygtig hundetræner/Adfærdsterapeut i
Fredericia eller omegn, som er dygtig, hundevenlig og vil køre ud til os,
selvfølgelig imod betaling?
Mvh. Annette

Fra : Tina Christiansen

Dato : 31-08-03 09:10

Hej Anette

"Annette Skovbon" <annetteskovbon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen her som kender en dygtig hundetræner/Adfærdsterapeut i
> Fredericia eller omegn, som er dygtig, hundevenlig og vil køre ud til os,

Jeg kender en rigtig dygtig hundetræner / Adfærdsterapeut i Kolding. Jeg er
overbevist om at hun tager ud til folk. Da vi boede i Esbjerg brugte vi
hende. Vi kørte dog selv til kolding med hundene. Jeg har kun ros og gode
ord til overers for hende og hendes mand.

De hedder

Kent og Rie Ravn
Kolding Hundeadfærdscenter
Agstrupvej 75 kld
6000 kolding
Tlf. 75 57 57 17

Det plejer at være bedst at kontakte dem om formiddagen.

Hvis du vil vide mere kan du bare skrive, så skal jeg forklare.

Med venlig hilsen
Tina - Andy og Ronja

Fra : Annette Skovbon

Dato : 31-08-03 11:27

Hej Tina,
Jeg har netop forsøgt at skrive til din emailadresse, men får mailen
tilbage. Skriv lige til min.
Vh. Annette

Fra : Kurt Becher

Dato : 31-08-03 12:42

"Tina Christiansen" <tinaogjeff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det plejer at være bedst at kontakte dem om formiddagen.
>
> Hvis du vil vide mere kan du bare skrive, så skal jeg forklare.

Hejsa

Mine varmeste anbefalinger til samme sted!!!!!!

Jeg kan desuden oplyse at deres mailadresse er: khac@mail.dk

MVH