Telmore taletid?
Fra : Sid

Dato : 30-08-03 23:36

Har en nokia 6210 med telmore. Kan den vise hvor mange penge der er tilbage
på ens konto, eller er der en måde man kan tjekke det på, uden at skulle på
nettet?

Sid

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-08-03 23:49

On Sun, 31 Aug 2003 00:35:56 +0200, "Sid" <sls@FJERNsol.dk> wrote:

>Har en nokia 6210 med telmore. Kan den vise hvor mange penge der er tilbage
>på ens konto, eller er der en måde man kan tjekke det på, uden at skulle på
>nettet?

Man kan sende en SMS til et eller andet nummer og så kontrollerer det på
den måde.
Flemming Jacobsen

Fra : Fischer

Dato : 31-08-03 06:09

> Har en nokia 6210 med telmore. Kan den vise hvor mange
> penge der er tilbage på ens konto, eller er der en måde man
> kan tjekke det på, uden at skulle på nettet?

Fra www.telmore.dk:

"Du kan desuden ganske gratis tilmelde dig SaldoSMS, så du kan tjekke din
TELMORE-saldo døgnet rundt via SMS.
Når du har tilmeldt dig SaldoSMS på din personlige side, kan du sende en SMS
med teksten SALDO til telefon nummer 61 666 222. Herefter vil du hurtigt
modtage en SMS med din aktuelle saldo. Det koster en SMS + 50 øre."

*Fischer

Fra : Sid

Dato : 31-08-03 09:59

Takker

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 31-08-03 10:05

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.

LOL en tekst... først står der : gratis tilmelde dig SaldoSMS og til sidst :
Det koster en SMS + 50 øre.

ja ved godt de mener abbonoment... men det er da noget bavl at skrive gratis
til at starte med og så tilidst at det lige koster afligevel!

mvh.

Nikolai R. Jensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-08-03 12:37

"Nikolai R. jensen" <ntrj@cvom.dk> wrote in

> ja ved godt de mener abbonoment... men det er da noget bavl at
> skrive gratis til at starte med og så tilidst at det lige koster
> afligevel!

De lavede samme trick med deres websvar ting. Gratis gratis gratis -
hov, det koster 15kr/mnd.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : LA2

Dato : 31-08-03 15:23

> [...]
gratis
> til at starte med og så tilidst at det lige koster afligevel!

Kan ikke se hvad det er der er så svært at forstå, denne tjeneste er det
gratis at tilmelde sig. Det er relevant at gøre opmærksom på at tilmeldingen
er gratis da der er andre tjenester hvor der skal betales oprettelses gebyr.
Det skulle da være til at forstå selv for funktionelle analfabeter.

Til sidst må jeg hellere gøre opmærksom på at jeg ikke er en Telmore
discipel.

LA2