jabra og bluetooth generalt
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-08-03 17:04

hej

jeg tænkte på, hvis man nu investere i en bluetooth dims til
computeren. Således at min Siemens S55 kan kommunikere uden kabel med
pc´en.. S¨tænkte jeg også på, hvis man så købte et bluetooth heatset
også.. og dette så kan bruges sammen med computeren også? Altså til fx
internet telefoni osv? eller bare som mikrofon?

Jeg har kig på en MSI bluetooth dims... Der står den rækker om til 200
meter i open space.. vil det sige at den har højere sendestyrke end
det normale.. Eller er det fordi den har en anden version af
bluetooth?

Fra : Henrik Andersen

Dato : 31-08-03 14:29

Det lyder interessant, venter også på svar...

Mvh Henrik

"Bjarke Hansen (slet GZX63)" <bjarke_hansen@GZX63spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:10622595610.67623487152968@dtext.news.tele.dk...

Fra : Brian Albertsen

Dato : 31-08-03 20:41

On 30 Aug 2003 16:04:17 GMT, Bjarke Hansen
<bjarke_hansen@GZX63spamfilter.dk> (slet GZX63) wrote in

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=903

> [...]
>meter i open space.. vil det sige at den har højere sendestyrke end
>det normale.. Eller er det fordi den har en anden version af

200 meter lyder ikke som standarden på 10 eller 100 meter.
Men rækkevidden mellem 2 enheder bestemmes altid af enheden med den
mindste rækkevidde.
Og Bluetooth headsets er ikke ret lang rækkevidde.

http://www.geekzone.co.nz/forums.asp?ForumId=8&TopicId=423

--
Brian