Så har jeg fået hende hjem...
Fra : Lene Vang

Dato : 30-08-03 14:40

Endelig, og det var ventetiden værd.
Hun er bare så skøn.
Hun gik og kaldte lidt den første times tid, men hun er virkelig faldt meget
til, ikke noget med at gemme sig uden sofaen som jeg har læster andres har
gjort. hun er for sej :)
Jeg er bare så glad, det er hun også, men bare for maden, hun er godt nok et
stort madøre......
hun spinder konstant, og er så kælen at det halve kunne være kunne være
nok.;)
desværre har hun lidt tynd mave, og går og slipper nogle putter der virkelig
stinker.. hmmmm :(

Men sød er hun :) Tak Vivi

Hilsen Lene - verdens lykkeligste :)

Nåååh Ja, jeg er selvfølgelig i gang med at uploade et par billeder af hende

Fra : Majer

Dato : 30-08-03 21:36

Lene Vang wrote:

> Nåååh Ja, jeg er selvfølgelig i gang med at uploade et par billeder
> af hende

Åh Lene.... hvor er hun fin!! Tilykke, tillykke, tillykke med hende... hun
var vist værd at vente på!!

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 30-08-03 22:50

<klip>
"Lene Vang" <lenevang@FJERNMIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig, og det var ventetiden værd.
> Hun er bare så skøn.
</klip>

Hold da op...det er jo en Abyssiner!!...jeg er totalt fortabt i den race
efter jeg mødte sådan èn hos min dyrlæge for et års tid siden, havde aldrig
set sådan èn før...
Er stensikker på at jeg vil vælge et par Abyssinere næste gang (forhåbentlig
om maaaange år) .....
Er lidt mis-undelig og ønsker dig alt muligt held og lykke med hende...
Hun er utrolig smuk *suk*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 31-08-03 00:19

Miver og Mulle's mor Heidi wrote:

> Hold da op...det er jo en Abyssiner!!...jeg er totalt fortabt i den race
> efter jeg mødte sådan èn hos min dyrlæge for et års tid siden, havde
> aldrig set sådan èn før...

Det er en race, der totalt-fascinerer mig, hver gang jeg besøger en katte
udstillng - desværre (?)
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Lene Vang

Dato : 31-08-03 06:59

"Preben Kittelmann" <fjern_dette.preben@kittelmann.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er altså også bare en fantastisk race,
min mor er helt forundret over det lille hovede hun har, hun mente ikke at
Nike kunne have en særlig stor hjerne *GGG*

> Det er en race, der totalt-fascinerer mig, hver gang jeg besøger en katte
> udstillng - desværre (?)

Jamen så er det jo godt at hun skal udstilles ;)

Med venlig morgen hilsen

Lene - ejer af et madøre

Fra : Jan R.2610

Dato : 30-08-03 23:54

Hej Lene

Først tillykke med hende Abbyén og velkommen i de tossegodes paradis .
At have en abby giver mange smil grin og pussigheder, men også stor
overbæren fx. var mine øjenbryn ikke lige lange igår eller hvor er
abbyen fx. bag den sist lukket dør , det være sig køkkendør badev. dør
eller køleskabsdør.Jo det er sin sag at have sådan et kræ.

Mvh. Narma´s slave og dør oplukker J.R.

Fra : Lene Vang

Dato : 31-08-03 06:49

"Jan R.2610" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> abbyen fx. bag den sist lukket dør , det være sig køkkendør badev. dør
> eller køleskabsdør.Jo det er sin sag at have sådan et kræ.

taaaaak :)jeg blever desværre nok nød til at give dig ret hun er tosset.
*suuuk*
jeg har opdaget at alt hvad hun er i nærheden af bløde til skal vold æltses,
så gæt hved der ikke fik noget søvn i nat for dig at jeg skulle rede min
dyne eller ansigt i at blive flænset af hendes lange negle.
Jeg har ikke svært ved at finde Nike for hvis hun ikke er lige bag ved mig,
skal jeg bare ryste lidt med madskålen.
Hold kæft hvor er hun bare madglad, jeg viste det godt, men at se hende her
i morges, skulle man tro at Vivi eller jeg aldrig havde fodret hende før...
hmmmm.

Med venlig morgen hilsen

Lene - ejer af et madøre

Fra : Jane

Dato : 31-08-03 08:32

Lene Vang skrev i <news:3f518c4b$0$24645$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Hold kæft hvor er hun bare madglad, jeg viste det godt, men at se
> hende her i morges, skulle man tro at Vivi eller jeg aldrig havde
> fodret hende før... hmmmm.

Haha jeg kan lige se det for mig. En god beskrivelse!

Jane

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-08-03 13:47

> [...]
her
> i morges, skulle man tro at Vivi eller jeg aldrig havde fodret hende

Hehe det lyder som Phumba. Hun står som regel og æder direkte af dåserne når
de bliver åbnet, hun er *SÅ* udhungret at hun ikke engang kan vente på at
maden kommer i skålene. Og nej hun ER ikke udhungret, faktisk er hun ved at
være lidt småtyk *L*

~Lisbeth

Fra : Lene Vang

Dato : 31-08-03 13:52

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> maden kommer i skålene. Og nej hun ER ikke udhungret, faktisk er hun ved

det må være en særlig aby ting, Nike er også blevet sat på diætfoder så hun
kan tabe de ekstra kilo, inden verdensudstilling *GG*

> ~Lisbeth

Lene - ejer af et madøre

Fra : Kate

Dato : 03-09-03 22:07

Et ret så forsinket tillykke med missepigen Har ikke så meget tid
til NG-pjat iøjeblikket
Som Jan skrev, så velkommen til tossernes paradis. Som du nok ved har
jeg både en aby og en somali, læg så en fjollet huskat til regnestykket
og du har et galehus på linje med Ann og Jans *tihi og fnis*

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 03-09-03 22:52

Hejsa. (nej Saga, lad være med at kradse på døren!)

Kate skrev: (ASKE! lad være med at rive i afspærringen!)
>og du har et galehus på linje med Ann og Jans *tihi og fnis*

<> (Namacoola STOP det der NU!!!)...
Og så spørger (Tia, du MÅ ikke være på bordet!) jeg.... Hvad (krasj,
bang - Tjalfe i et perfekt hop over afspærringen) mener du dog (Ranje du
skal vente lidt endnu inden der er mad!) med et Galehus???? (Dise og
Nambi STOP SÅ!!!!!)

Mvh Ann - og Sif, der sover - utroligt nok

Fra : Denise

Dato : 03-09-03 22:52

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nambi STOP SÅ!!!!!)
>
> Mvh Ann - og Sif, der sover - utroligt nok

Hihi, liv og glade dage, sådan skal det bare være
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-09-03 16:36

In article <bj5nn7$q3p$1@sunsite.dk>, Ann K <tsarsSLET@DETTEos.dk>
wrote:

Hvad (krasj,
> bang - Tjalfe i et perfekt hop over afspærringen) mener du dog (Ranje du
> skal vente lidt endnu inden der er mad!) med et Galehus???? (Dise og
> Nambi STOP SÅ!!!!!)

Næh, det lyder da helt fredeligt....

--
Knus fra Ann R - der slår syv kors for sig og klapper sine to slumrende
siam'er, der lige nu _ikke_ tilhører en aktiv race...

Fra : Lene Vang

Dato : 04-09-03 20:42

*Suk* efter at havde haft Berenike i en uge er hun begyndt at søgende efter
at komme ud, hun trives ikke helt i lejligheden. Det er noget LORT, for hun
er sgu noget af det skønneste :(
Men jeg kan ikke byde hende at skulle blive boende her, når hun ikke trives.

Så hun bliver hentet i morgen tidlig, jeg håber at hun vil få et hjem, hvor
de vil blive lige så glad for hende, som jeg er blevet

Hilsen Lene

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 05-09-03 07:17

> Så hun bliver hentet i morgen tidlig, jeg håber at hun vil få et hjem,
hvor
> de vil blive lige så glad for hende, som jeg er blevet
>
> Hilsen Lene

Aii, Lene

Jeg synes, at du giver op for tidligt. Har en gang fået en kat ind, der var
ca 9 år gammel, vant til at være enekat og at komme ud. Han fandt sig
bestemt ikke til rette i menageriet her, før der var gået en 3-4 måneder. Og
her var der hele 3 ting at vænne sig til. Nyt hjem, ikke komme ud og på
daværende tidspunkt 8 legekammerater, som han bestemt ikke brød sig om.

Jeg håber det bedste for den lille mis.

M.v.h.
Lise

Fra : Kate

Dato : 04-09-03 22:21

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in

> [...]
> dog (Ranje du skal vente lidt endnu inden der er mad!) med et
> Galehus???? (Dise og Nambi STOP SÅ!!!!!)
>
> Mvh Ann - og Sif, der sover - utroligt nok

LOL

Ikk' noget!