Surecom router
Fra : jens

Dato : 31-08-03 01:25

Hej NG

Er det lykkedes at have en hjemmeside bag en surecom router :

http://www.surecom-net.com/pd-broadband-4504ax.htm

Min forwarder kun til remote managment på port 80, mail virker fint........

Mvh Jens

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-08-03 13:22

> Min forwarder kun til remote managment på port 80, mail virker
fint........

Jeg har haft denne router, og det virkede fint. Du kan under Remote
Management-delen i routerens konfigureringsværktøj enten deaktivere det,
eller ændre porten hvorpå der lyttes (eks. til port 8000).

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : jens

Dato : 31-08-03 14:13

"Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> skrev i en
meddelelse

> Jeg har haft denne router, og det virkede fint. Du kan under Remote
> Management-delen i routerens konfigureringsværktøj enten deaktivere det,
> eller ændre porten hvorpå der lyttes (eks. til port 8000).

Den er både deaktiveret og ændret til port 8080.... hjælper ikke

Mvh Jens

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-08-03 14:35

> Den er både deaktiveret og ændret til port 8080.... hjælper ikke

Port 8080 er også http. Prøv at ændre den til eks. 8000.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-08-03 14:55

> Port 8080 er også http. Prøv at ændre den til eks. 8000.

Åh, overså lige det med deaktiveret - så er den valgte port jo underordnet.
Gå ind i Virtual Server og opret en indgang der forwarder port 80 til den
maskine der er vært for hjemmesiden.

Fra : jens

Dato : 31-08-03 15:17

> [...]

underordnet.
> Gå ind i Virtual Server og opret en indgang der forwarder port 80 til den

Det er også prøvet, og det virker på den måde at det viser opsætningen i
routeren når man går på det bag routeren hostede domæne med www.domæne.dk.

Det er jo netop problemet, jeg kan få det til at virke med 4 andre routere,
bare ikke den Surecom.

Mvh Jens

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-08-03 20:14

> Det er også prøvet, og det virker på den måde at det viser opsætningen i
> routeren når man går på det bag routeren hostede domæne med www.domæne.dk.

Jeg forstår ikke helt hvad det er du mener her - mener du at når man skriver
www.domæne.dk bag routeren, så får man router-webinterfacet?

> Det er jo netop problemet, jeg kan få det til at virke med 4 andre
routere,
> bare ikke den Surecom.

Jeg havde lidt bøvl med min router i starten, før jeg fik opdateret til
nyeste firmware. Den nyeste er dog en beta. Den fandt jeg via surecoms
foraer.

Fra : jens

Dato : 31-08-03 21:48

> [...]
meddelelse

> Jeg forstår ikke helt hvad det er du mener her - mener du at når man

Nej, havde det bare været bag routeren.
Hvis man skriver www.domæne.dk fra ydersiden får man webinterfacet.........
Uanset at remote management er slået fra, og/eller givet port "underlig"

> routere,
>
> Jeg havde lidt bøvl med min router i starten, før jeg fik opdateret til
> nyeste firmware. Den nyeste er dog en beta. Den fandt jeg via surecoms
> foraer.

Men det er sikkert bare manglende Loopback, det er ikke mit problem jo......

Mvh Jens