D-Link DI-704P
Fra : HC

Dato : 31-08-03 01:05

Er der nogen der har erfaringer med ovennævnte router. Den er ret billig og
har både 4-ports switch og printserver, men hvis den skal genstartes hele
tiden, som jeg har læst D-Link 604 skal, så er det jo ikke så godt...

Fra : Jan Bachman

Dato : 31-08-03 01:17

> [...]
>har både 4-ports switch og printserver, men hvis den skal genstartes hele
>tiden, som jeg har læst D-Link 604 skal, så er det jo ikke så godt...

Den fungerer fint. Jeg har den siddende selv, hos en kammerat og hos
min søster.

/Jan

Fra : jens

Dato : 31-08-03 01:27

"Jan Bachman" <ymerdyr@image.dk> skrev i en meddelelse

> Den fungerer fint. Jeg har den siddende selv, hos en kammerat og hos
> min søster.

Hvad skal den sidste port bruges til ?

Mvh Jens (sorry )

Fra : HC

Dato : 31-08-03 14:58

"Jan Bachman" <ymerdyr@image.dk> wrote in message

> Den fungerer fint. Jeg har den siddende selv, hos en kammerat og hos
> min søster.
>
> /Jan

Ok, det lyder godt :) Tak for svaret.

Mvh. Henrik