hjemmesideprogram
Fra : Kim S

Dato : 30-08-03 18:02

Er der nogen som kan anbefale et free/share-ware program til at lave
hjemmesider med. Jeg er totalt nybegynder.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-08-03 18:07

Kim S skrev:

>Er der nogen som kan anbefale et free/share-ware program til at lave
>hjemmesider med. Jeg er totalt nybegynder.

Stone's WebWriter er ret godt. Grundfunktionen er en almindelig
editor, men samtidig kan man benytte sig af let adgang til at
indsætte diverse elementer. Specielt foretrækker jeg at der er
tastaturgenveje til de mest benyttede elementer.

   http://www.stoneware.dk/

WebCoder minder på mange måder om WebWriter, men den er vist mere
baseret på musearbejde:

   http://www.tsw.dk/

Begge er gratis at bruge for private.

--
Bertel

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 30-08-03 18:06

Kim S wrote:

> Er der nogen som kan anbefale et free/share-ware program til at lave
> hjemmesider med. Jeg er totalt nybegynder.
Hej Kim

se på:
http://qixite.sourceforge.net/
Du kan også få glæde af MozillaComposer
http://mozilla.org/
--
med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Mads B. Thomsen

Dato : 30-08-03 18:40

Prøv NoteTab light (http://www.mkdata.dk/html/ntl485_Karbo.exe) det er
rimeligt godt og indeholder de genveje til de grundlæggende funktioner. Det
er dog en tekst editor og indeholder derfor ikke et grafisk billede som fx.
Dreamwaver

mvh
Mr. M

Fra : rasmus

Dato : 30-08-03 21:33

"Kim S" <kim.s@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan anbefale et free/share-ware program til at lave
> hjemmesider med. Jeg er totalt nybegynder.

- mit bud er html-kit ... www.chami.com ... men det bedste bud er at hente
tre eller fire forskellige og prøve dem af og se hvad der falder bedst i din
smag ... sådan gjorde jeg og mit valg faldt på html-kit ...

ras

Fra : Per Rasmussen

Dato : 31-08-03 06:10

Kim S wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er der nogen som kan anbefale et free/share-ware program til at lave
> hjemmesider med. Jeg er totalt nybegynder.

Tag et kik på http://www.html.dk og kik under software / editorer der
finder du en god beskrivelse af en lang række hjemmesideprogrammer.

Per Rasmussen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne