Browser
stl_s 3840
arlet 2470
hjælp med min Browser
Fra : Henrik Christensen

Dato : 31-08-03 00:55

Hej nyheds gruppe

jeg har et problem med min Browser

når jeg starter Internet Explore 6.0 op kommer den fint op
men skal jeg klikke på andre link eller andet på den pågældende side sker
der ikke en skid !!!! men den laver en kasse på proceslinien og når jeg
højreklikker på kan jeg maksimere
den og kan så læse men hvis der så er en link i den skal jeg gentage dette

og det er Pisssssssssssssssssse ireterende

so please help some body

køre windows Xp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-03 02:51

"Henrik Christensen" <Fam.christensen@email.dk> skrev :

>når jeg starter Internet Explore 6.0 op kommer den fint op
>men skal jeg klikke på andre link eller andet på den pågældende side sker
>der ikke en skid !!!!

Prøv dette her:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;281679>.

>og det er Pisssssssssssssssssse ireterende

Pænt sprog om vi må bede.
--
Knud

Fra : Henrik Christensen

Dato : 31-08-03 09:00

undskyld mit sprog selvfølgelig

Men jeg var godt nok træt af min browser i nat da jeg skrev det

så undskyld mange gange

mvh Henrik