SLÆGTSHISTORISK FORENING for VESTEGNEN
Fra : Martin Henriksen

Dato : 28-08-03 21:03

SLÆGTSHISTORISK FORENING for VESTEGNEN

Foreningen blev dannet på en stiftende generalforsamling i Glostrup den 30.
april 2003.

Formålet er at samle slægtshistorisk interesserede, for ved fælles indsats,
oplysende
foredrag, ekskursioner til arkiver, undervisning m.v. at øge kendskabet
slægtshistorisk
forskningsmetoder- og midler.

Som navnet antyder, er foreningen primært et tilbud til slægtsforskere i den
københavnske
vestegn. Foreningen har nu 63 medlemmer, særligt fra Glostrup, Brøndby,
Vallensbæk,
Ishøj, Albertslund og Høje Taastrup kommuner.

Fra den 3. september starter foreningens aktiviteter med ugentlige
onsdagsmøder på
Leragergaard, Vældegårdsvej 30 i Glostrup.

Hvis du er interesset i medlemsskab, eller i yderligere oplysninger, bedes
du kontakte mig.
Jeg sørger for den videre forbindelse til foreningens kasserer.

Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Sekretær.

Fra : NielsAageSpecht

Dato : 29-08-03 16:01

Det var måske lidt smart, hvis du opgav et telefon nummer, e-mail eller
postadresse!!!

Venligste hilsener

Niels

Fra : Martin Henriksen

Dato : 29-08-03 20:57

"NielsAageSpecht" <nielsaagespecht@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det var måske lidt smart, hvis du opgav et telefon nummer, e-mail eller
> postadresse!!!
>
> Venligste hilsener
>
> Niels

Hej Niels

Ja, men det har jeg da gjort

Kan se, at du bruger Outlook Express. I din indholdsrude, skal du
blot højreklikke på meddelelsen og vælge Besvar, uanset at
exxmartin_h@privat.dk lyder besynderligt. Men det er så min måde
at hindre at min "rigtige" adresse bliver udsat for spam.

Med venlig hilsen
Martin Henriksen