frame
Fra : Martin

Dato : 06-04-01 23:02

Jeg har en side med en søgeformular, der søger i en MySQL base og det virker
fint. Nu vil jeg gerne dele det op i to frames. En frame skal indeholde
formularen med søgefelterne og den anden skal indholde udtrækket af
databasen. Hvordan fortæller jeg php at resultatet af formularen skal vises
i en anden frame?

Martin

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 06-04-01 23:14

Hej
> Hvordan fortæller jeg php at resultatet af formularen skal vises
> i en anden frame?

Du sætter en ACTION på din form med navnet på den side du vil vise
resultatet i, og en TARGET med navnet på den frame du vil have siden vist i,
altså:

<form action="ander.asp" target="anden_frame">

Mvh Emil

--
Emil Rasmussen
http://www.noget.net

Fra : Martin

Dato : 06-04-01 23:41

Tusind tak for et hurtigt og præcist svar. Det virker fint.

Martin

Emil Rasmussen <4833o41fj001@sneakemail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9alf2u$l70$1@sunsite.dk...