Nokia 6310i celleinformation vs. profilnav~
Fra : Erik M. Jensen

Dato : 30-08-03 10:32

Hej.

Hvordan får jeg vist celleinformation i displayet ?

Jeg _har_ aktiveret celleinformation under telefonindstillinger, men i
displayet vises navnet på profilen (feks. møde) i stedet for
celleinformationen.

mvh Erik

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 30-08-03 11:24

"Erik M. Jensen" <erik_m_jensen@hotmaill.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg _har_ aktiveret celleinformation under telefonindstillinger, men i
> displayet vises navnet på profilen (feks. møde) i stedet for

Hvilken udbyder har du? Så vidt jeg ved at det kun TDC og Telia der kører
Celleinfo i hele landet - jvnf. tidligere indlæg i gruppen kører Orange kun
på Sjælland...

Så hvis du benytter Sonofon, eller en anden udbyder som benytter sonofons
net, så kan du ikke benytte dig af Celleinfo

/ Jonas

Fra : Erik M. Jensen

Dato : 30-08-03 12:03

"Jonas M. Nielsen" <dream@on.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvilken udbyder har du? Så vidt jeg ved at det kun TDC og Telia der kører
> Celleinfo i hele landet - jvnf. tidligere indlæg i gruppen kører Orange

Sono-nedturs-fon

> Så hvis du benytter Sonofon, eller en anden udbyder som benytter sonofons
> net, så kan du ikke benytte dig af Celleinfo

Øv !

Mvh Erik

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 30-08-03 13:43

"Erik M. Jensen" <erik_m_jensen@hotmaill.com> skrev i en meddelelse

> Sono-nedturs-fon

Ja! Det kan vi hurtigt blive enige om, vil dog ikke igang med en diskusion
omkring hvilket selvskab der er det bedste, da det ikke er topic for denne
samtale, men vil blot sige at jeg er glad for at jeg ikke er hos Sonofon

> Øv !

Sådan er det! Det bliver der nok ikke ændret på, lige siden jeg kan huske
har TDC haft Celle info på deres mobilnet, og Sonofon har absolut ingen
intentioner om at etablere den service, hvis man kan kalde det for det - det
er min overbevisning i hvert fald.

/ Jonas