GPRS-2-Go hos Sonofon
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 29-08-03 10:48

Halløjsa allesammen..

Et lille spørgsmål: Jeg har tilmeldt mig GPRS-2-Go hos Sonofon. Prisen er 6
øre pr. kb. Det skulle give 60,-/MB - og da jeg ca. (ifølge min Nokia 3650)
har sendt og modtaget sammenlagt 1mb i løbet af min første
abonnementsperiode med GPRS-2-Go forventede jeg følgeligt at få en regning
hvor GPRS-brug udgjorde ca. dette beløb (60 KR.).

Mit GPRS-forbrug er imidlertid kun opgjort til lidt over 20,- - er der et
overlay på transmissionen som vises på min telefon, men ikke opgøres hos
Sonofon, eller hvad kan differencen skyldes?

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : ASC

Dato : 29-08-03 14:21

Thomas Frandzen <thf@fzc.dk> wrote in article
<3f4f2164$0$54825$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> overlay på transmissionen som vises på min telefon, men ikke opgøres hos
> Sonofon, eller hvad kan differencen skyldes?

pris dig lykkelig.......

Nej spøg til side - så er der noget overlay, som du vil se på din mobilos,
som trafik, men som ikke bliver afregnet. Men det er ikk 2/3 af den samlede
trafik (heldigvis).

Der må være sket en fejlregistrering, så du har fået det billigere denne
måned.

PS. ved et gennemsnitlig forbrug på over 1 MB hver måned (hvis det bliver
takseret), så vil det kunne svare sig, at få et almindeligt MobilData
abonnement i stedet - idet breakeven mellem de to produkter er 1 MB.

ASC