Mobilen med til Tyskland
Fra : Peter Lund

Dato : 28-08-03 21:22

Hejsa!

Jeg skal til Tyskland nogle måneder, hvordan får jeg billigst muligt mobilen med?

kan det betale sig at få et abb. i Tyskland (evt. taletid), og så få viderestillet mit normale nr. dertil?

/Peter.

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-08-03 21:40

"Peter Lund" <sonne.lund@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis du bruger dit eget abb. som dagligt kører på tdc net kan jeg anbefale
Vodafone. De har langt de billigeste sms'r til Danmark hvis det er det du
skal bruge.
Der er bare nogle gange problemer med at modtage sms hvis man bruger
vodafone. Sidst oplevede jeg at få den sammme besked 12 gange i løbet af 24
timer.
Og det var ikke et enkelt stående tilfælde desværre. Men billige på sms'er
er de.

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-08-03 21:40

"Søren Christensen" <master.clioÅL@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> timer.
> Og det var ikke et enkelt stående tilfælde desværre. Men billige på sms'er

Prisen er vidst stadig 1.09kr på sms. De andre net er vidst over 50øre dyrer
pr stk.

Venligst