Gade/vej/postnr. adresse på T610
Fra : No1

Dato : 28-08-03 18:20

Kan man stadig ikke gemme og synkronisere gadeadressen på
kontaktpersoner i SE T610?

Jeg var tæt ved at købe den i stedet for den Nokia 3650 jeg har nu, men
bl.a. muligheden for at synkronisere gade adressen i Nokia'en fik mig
til at vælge den. Overvejer nu at skifte til T610. Men skal lige høre...

Fra : Christian

Dato : 28-08-03 19:56

Nej