S55 Bluetooth headset???
Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-08-03 10:29

Hvilket bluetooth headset kan du /i anbefale til S55???

Det er den mobilos jeg har denne uge...

Mvh Henrik

Fra : BorreBoy

Dato : 28-08-03 12:58

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket bluetooth headset kan du /i anbefale til S55???
>
> Det er den mobilos jeg har denne uge...

Sonofon har tilbud på et Jabra BT200 headset (599,-). Det er ret fedt

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-08-03 13:32

Jep, er klar over det

Det er det der er det bedste jeg har fundet endtil nu :))

Takker...

Mvh Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-03 15:12

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> Sonofon har tilbud på et Jabra BT200 headset (599,-). Det er ret fedt

Men skal en sådan ikke oplades? Er det ikke lidt dumt, både at kunne miste
strøm fra telefonen og headsættet?

Fra : BorreBoy

Dato : 28-08-03 16:06

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> wrote in message

> Men skal en sådan ikke oplades?

Jo

> Er det ikke lidt dumt, både at kunne miste
> strøm fra telefonen og headsættet?

Nej.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-08-03 17:01

Jep den skal oplades, men den har ca 2 gange så lang tale tid som telefonen

Det er vel bare at sætte dem til ladning samtidigt, hver anden gang...

Mvh Henrik

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-08-03 16:48

Hej

"Henrik Andersen" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> wrote:

>Hvilket bluetooth headset kan du /i anbefale til S55???

Her en yderligere mulighed: www.conrad.de søg på vare nummer: 765900

Ligner til forveksling Ericssons type 30/35

Pris leveret i DK 88,50 € ca. Dkr. 657,-

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-08-03 17:03

Der står vist HAMA på, det er vist ret godt???

Mvh Henrik