t68i
Fra : René

Dato : 27-08-03 20:25

Hvad skal jeg bruge til at overføre billeder fra t68i?
Altså billeder taget med kameraet

René

Fra : Janner

Dato : 28-08-03 08:35

IRDA , Datakabel eller en Blue tooth dongle

/Jan

Fra : René

Dato : 28-08-03 15:40

"Janner" <askme2@unameithoney.com> wrote in message
> IRDA , Datakabel eller en Blue tooth dongle
datakabel har, hvad skal jeg bruge mere*?, et prg eller hvordan?

René

Fra : René

Dato : 28-08-03 17:14

er der nogen af jer der har fået det med at få billeder fra mobilos til
pc´en, for jeg har snart prøvet alle programmer
'
René

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 29-08-03 12:00

> er der nogen af jer der har fået det med at få billeder fra mobilos til
> pc´en, for jeg har snart prøvet alle programmer
> '
> René

øøh.... ja...

definer din mailkonto og send billederne som e-mail....

keine hexerei....