SE T610 tastaturlys farve?
Fra : LA2

Dato : 27-08-03 19:52

Hej
Har fået en T610 hvor tastaturlyset er blåt i venstre side og lilla i højre
side.
Skal det være sådan på en T610?
Endvidere er det som om displayet blinker ganske svagt ved visse
billeder/baggrunde, gør jeres T610'ere det også?
Er lidt i tvivl om jeg har fået et brugt eksemplar, der er to små ridser på
batteri dækslet og en enkelt foran ved display...

LA2

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 27-08-03 21:46

Det med at displayet blinker (eller re-fresher eller hvad man nu vil kalde
det) er helt "normalt". Det gør de alle sammen. Se evt om emnet på esato.com
eller alt.cellular.ericsson

Lyset i tastaturet har jeg aldrig set til at være 2-farvet.Måske er der
noget galt.

Ridserne, hmmm, orv, den er straks værre.

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Maze

Dato : 28-08-03 06:56

LA2 wrote:
> Har fået en T610 hvor tastaturlyset er blåt i venstre side og lilla i højre
> side.
> Skal det være sådan på en T610?

Nix

> Endvidere er det som om displayet blinker ganske svagt ved visse
> billeder/baggrunde, gør jeres T610'ere det også?

Jeps

> Er lidt i tvivl om jeg har fået et brugt eksemplar, der er to små ridser på
> batteri dækslet og en enkelt foran ved display...

Det er jeg ikke, for det har du, hvis der er ridser i den. Gå ned og få
den byttet, der hvor du har købt den.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : LA2

Dato : 28-08-03 15:05

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Tak for svarene til Jer begge. Må hellere sende den tilbage.
Kan I huske hvor meget fri hukommelse der var på Jeres T610 da I fik den?
Jeg havde læst mig til at der skulle være ca 1,5 MB, men der var kun 0,8 på
min...
LA2

Fra : Maze

Dato : 29-08-03 15:56

LA2 wrote:
> Tak for svarene til Jer begge.

Selv tak

> Kan I huske hvor meget fri hukommelse der var på Jeres T610 da I fik den?

Nej

> Jeg havde læst mig til at der skulle være ca 1,5 MB, men der var kun 0,8 på
> min...

Det er fordi, de fra fabrikken har lagt en masse billeder og lyde og
temaer samt spil ind. Hvis du begynder at slette i disse skal du bare se
løjer