Billede via WAP på Nokia 6100 - hvilken si~
Fra : Anders Berg

Dato : 27-08-03 17:48

Jeg mener at have været inde på en side, hvor man kan uploade et billede, og
så via WAP hente det ned på ens mobil.

Nogen som ved hvad den/de sider hedder?

På forhånd MANGE TAK :)

Mvh. Anders

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-03 18:00

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> Jeg mener at have været inde på en side, hvor man kan uploade et billede,
> [...]

Hej Anders. Prøv at kigge på http://mobil.dontdoit.dk/mobilsjov.php

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Anders Berg

Dato : 27-08-03 18:36

Perfekt - mange mange tak.