Telmore er altså lidt sjove ;-) Og nu skal~
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 13:58

Well.

Jeg fik Telia Xpress for 12 dage siden - har lige passeret 3.000 sendte SMS.
Telia Xpress er slet ikke så slemt som folk gør det - mange påstår at man
tit har problemer med at få SMS igennem, og at de er meget forsinkede. Well.
Jeg har kun ca. 10 gange haft "problemer" med at sende SMS, hvor der stod at
beskeden ikke kunne sendes, prøv igen. Det har kun været fordi at telefonen
selv var igang med at modtage en SMS Har absolut ingen klager over
Telia - og deres dækning er bedre end Telmore, de steder, jeg mest opholder
mig. Især på Teknisk Skole, Aalborg Øst - der kunne jeg ikke få forbindelse
med Telmore - med Telia - og IKKE på roaming, har jeg typisk "4-5 streger
forbindelse ud af 7" - det er echt super!

Samme dag jeg fik Telia Xpress, røg Telmore selvf. ud af telefonen.
SIM-kortet til Telmore har lagt på min hylde her til min højre side i 12
dage og samlet støv - og søremig ikke om Telmore synes jeg bliver ved med at
sende SMS? 250 på de sidste 12 dage, på et kort jeg aldrig har rørt. heh.

Desuden har jeg lige oplevet at have en 15 dages forsinkelse på afsendelse
af et farvebillede, fra min Sony Ericsson T300 på Telmore. Jeg sendte
billedet 3 gange, for 17 dage siden (3 gange, fordi billedet ikke gik
igennem første gang). Well - i forgårs gik alle 3 billeder igennem.
Forsinkelse længe leve!

Mon Telmore lever i fortiden?

// Troels

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-08-03 15:25

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message news:3f4caad9$0$21565$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Well.
>
> Jeg fik Telia Xpress for 12 dage siden - har lige passeret 3.000 sendte SMS.

3000sms/12dage=250pr dag
Og du sover vel nok min 6,5 timer i døgnet så 250sms/17,5timer=14sms i timen
eller ca 1sms hvert 4 minut.
Så mit ? er hvordan faen får du tid til at spise.

> [...]
> med Telmore - med Telia - og IKKE på roaming, har jeg typisk "4-5 streger
> forbindelse ud af 7" - det er echt super!

Fint så har du fundet det rigtige abb Tillykke. Jeg bruger selv Telmore men jeg er
jo også kommet over sms aldren, hvis jeg skal snakke med nogle så ringer jeg til
dem, det er møøj nemmerer
--
Hilsen Martin.

Fra : Morten

Dato : 27-08-03 16:42

"Martin Vollert" <martin@nospam-plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men jeg er
> jo også kommet over sms aldren, hvis jeg skal snakke med nogle så ringer

Det er nok et spørgsmål der kan diskuteres i dagevis ... jeg tror bare jeg
lade være at sige dig imod (selvom jeg er uenig) ....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 18:09

> Det er nok et spørgsmål der kan diskuteres i dagevis ... jeg tror bare jeg
> lade være at sige dig imod (selvom jeg er uenig) ....

I hvilket af det?

// Troels

Fra : Morten

Dato : 27-08-03 18:17

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> I hvilket af det?

"det er møøj nemmerer "

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 18:31

> "det er møøj nemmerer "

Ja, så foretrækker jeg nu oss "de små frække", som det nok kan ses på mit
forbrug.

Forresten, jeg fik min 3510i tilbage fra rep. i forgårs, kl. 16.55. Har
sendt - aflæst lige nu - 652 stk. SMS

// Troels

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-08-03 19:52

Hvor kan du læse det henne?
Flemming Jacobsen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 21:03

> Hvor kan du læse det henne?

3510i -> menu - > opkaldsinfo -> og så allernedeste punkt.

// Troels

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-08-03 22:08

On Wed, 27 Aug 2003 22:02:33 +0200, "Troels [around 9000]"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>3510i -> menu - > opkaldsinfo -> og så allernedeste punkt.

Gad vide om man kan det på en 6610?
Flemming Jacobsen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-08-03 15:15

> Gad vide om man kan det på en 6610?

Mener kun man kan på 3510i.

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-08-03 22:38

> Forresten, jeg fik min 3510i tilbage fra rep. i forgårs, kl. 16.55. Har
> sendt - aflæst lige nu - 652 stk. SMS

Update - lige nu, 23:38.

Sendte: 1032
Modtagne: 910

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-08-03 11:50

> Sendte: 1032
> Modtagne: 910

12:50

Sendte: 1216
Modtagne: 1074

// Troels

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-08-03 18:31

"Morten" <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> wrote in message news:biip26$7nh$1@sunsite.dk...
> "Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "det er møøj nemmerer "

Ja selvføjelig ikke hvis du er døvstum eller har andre talefejl.
--
Hilsen Martin.

Fra : Teis Jacobsen

Dato : 27-08-03 18:34

> [...]
timen
> eller ca 1sms hvert 4 minut.
> Så mit ? er hvordan faen får du tid til at spise.

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide!

/Teis

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 18:41

> Det kunne jeg også godt tænke mig at vide!

Det er ikke det store problem. Spiser bare, med mobilen i hånden? Der er
perioder hvor jeg skriver med op til flere ad gangen. Det giver let 3
beskeder i minuttet, hvis det hænder der er et "ja" e.l. imellem.

// Troels

Fra : Grethes

Dato : 27-08-03 19:13

> [...]
> med Telmore - med Telia - og IKKE på roaming, har jeg typisk "4-5 streger
> forbindelse ud af 7" - det er echt super!

Kan du også nå at følge med i undervisningen, når der skal sendes så mange
sms i døgnet??.......og, der bliver vel modtaget lige så mange.

> [...]
at
> sende SMS? 250 på de sidste 12 dage, på et kort jeg aldrig har rørt. heh.

Er vel på grund af den der forsinkelse på opdateringen, som du har haft
enorme problemer med. Jeg har ikke de problemer. Min opdatering fungerer
helt fint......der kan højest være et par dages forsinkelse, men som regel
er den opdateret fra dag til dag.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 19:29

> Kan du også nå at følge med i undervisningen, når der skal sendes så mange
> sms i døgnet??.......og, der bliver vel modtaget lige så mange.

Sendt (siden mandag 16.55): 663
Modtaget (siden mandag 16.55): 608

> [...]
> helt fint......der kan højest være et par dages forsinkelse, men som regel

Jeg må blot have været uheldig.

// Troels

Fra : Grethes

Dato : 27-08-03 19:31

> Sendt (siden mandag 16.55): 663
> Modtaget (siden mandag 16.55): 608

Jeg er meget imponeret over det kan lade sig gøre........er der overhovedet
tid til andet i tilværelsen??

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 21:03

> Jeg er meget imponeret over det kan lade sig gøre........er der
overhovedet
> tid til andet i tilværelsen??

Ja. Skole, arbejde, folke-race, kæresten.

// Troels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 27-08-03 20:09

> [...]

> med Telmore - med Telia - og IKKE på roaming, har jeg typisk "4-5 streger
> forbindelse ud af 7" - det er echt super!

Lyder mærkeligt at du ikke kunne få forbindelse med Telmore. Kender mange
der bor på kollegiet (NORK) lige over for TS, som ingen problemer har med
dækning hos Telmore / TDC. Hvilken telefon har du?

Flemming

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-03 21:03

> Lyder mærkeligt at du ikke kunne få forbindelse med Telmore. Kender mange
> der bor på kollegiet (NORK) lige over for TS, som ingen problemer har med
> dækning hos Telmore / TDC. Hvilken telefon har du?

Sony-Ericsson T300. Problemet er også med min nye Nokia 3510i, har prøvet.

// Troels

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-08-03 22:01

> Sony-Ericsson T300. Problemet er også med min nye Nokia 3510i,
> har prøvet.

Min gamle 3210 viser altid at der er perfekt dækning, bor på nork. Heller ikke problemer ved Føtex.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 28-08-03 15:15

> Min gamle 3210 viser altid at der er perfekt dækning, bor på nork. Heller
ikke problemer ved Føtex.

Okay. Telmore kunne bare ikke dække, på TS. (sidder på nederste etage /
"stuen").

// Troels