TDC sim-lock
Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-08-03 10:21

Hej

Har lidt kig på den Siemens S55 fra El-Giganten, og det er jo med TDC-abb,
men hvis nu den er låst, er den så kun låst til netværket, så man stadig kan
bruge sit Telmore kort i den ?

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-08-03 10:28

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvis nu den er låst, er den så kun låst til netværket, så man stadig

Hvis det er den gamle sim-lås, ja - Hvis det er den nye sim-lås, nej!

Jeg ved ikke hvilken type sim-lås de Siemens S55 mobiltelefoner som
El-Giganten sælger er forsynet med.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-08-03 10:34

Hej

> Hvis det er den gamle sim-lås, ja - Hvis det er den nye sim-lås, nej!
>
> Jeg ved ikke hvilken type sim-lås de Siemens S55 mobiltelefoner som
> El-Giganten sælger er forsynet med.

Ja OK - gad vide om man kan få lov at sætte sit eget Telmore-kort i inden
man køber den ?!

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 27-08-03 11:00

> Ja OK - gad vide om man kan få lov at sætte sit eget Telmore-kort i inden
> man køber den ?!

Du kan jo spørge dem ligeud om man kan sætte Telmore SIM kort i, tror nok at
den sælger du snakker med ved hvad der foregår ude i det pulserende liv .
det er da et forsøg værd...

/ Jonas

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-08-03 11:30

Hej

> [...]
at
> den sælger du snakker med ved hvad der foregår ude i det pulserende liv .

Ja det må man da gå meget ud fra

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-08-03 11:31

Hej

Fra : Per Thomsen

Dato : 27-08-03 11:50

> at
>
> Ja det må man da gå meget ud fra

Jeg vil da meget gerne høre resultatet.
Tænker selv på at købe samme telefon.

Per

Fra : Kasanski

Dato : 27-08-03 11:52

Telefonen er låst til udbyderen, det vil sige at i IKKE kan bruge en Telmore
kort i den, og der er vist endnu ikke noget der har kunne låse denne model
op.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-08-03 12:04

Hej

Øv - mærkeligt det ikke står på siden om den er sim-låst:
http://makeashorterlink.com/?H2FA337B5

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : TS

Dato : 27-08-03 12:07

Kasanski wrote:

> Telefonen er låst til udbyderen, det vil sige at i IKKE kan bruge en Telmore
> kort i den, og der er vist endnu ikke noget der har kunne låse denne model
> op.

Så er det noget nyt.

For en lille måned siden købte jeg denne telefon til 999,- hos
Elgiganten - jeg har siden dag 1 haft mit CBBMobil kort i uden problemer
- har endnu ikke prøvet kærestens Telmore kort endnu.

Og en lille finte: Elgiganten har prisgaranti; så da jeg så telefonen i
sidste uge til 399,- med samme abonnement, tog jeg ud til den nærmeste
Elgiganten og fik 600,- kroner retur!

/TS

Fra : Kasanski

Dato : 27-08-03 12:11

Har selv købt en og fik også at vide inde at den ville være låst til
udbyderne i dette tilfælde Teledanmark.
Koden er på 6 tal, så det er jo bare at gå i gang *GG* 000001-000002-000003
osv...

Det er noget Teledanmark er begyndt på, efter de er begyndt at sælge
telefonen så billigt, har en ven der købte en til ca. 1500 kr og denne var
ikke simlåst.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-08-03 20:24

> Har lidt kig på den Siemens S55 fra El-Giganten, og det er jo med TDC-
> abb, men hvis nu den er låst, er den så kun låst til netværket, så man

Jeg har testet. Det virker kun med TDC kort.

Fra : Kasanski

Dato : 28-08-03 08:32

Den jeg har købt et at par af mine venner, er låst til udbyderen. Har
snakket med teledanmark support og fået at vide at det er alle deres billige
telefonen. I må prøve jer fra, men lad nu vær med at blive skuffet når den
er låst til Teledanmark

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-03 10:43

Kasanski skrev:

> [...]
>telefonen. I må prøve jer fra, men lad nu vær med at blive skuffet når den

Det lyder mærkeligt, hvis han mener, at de dyre telefoner er låst på
en anden måde (fx til nettet i stedet). Hvis man skal låse en telefon
er det smartest at gøre det til udbyderen, jeg forstår ikke hvorfor de
ikke har gjort det noget før.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-08-03 09:32

Hej

Har lige fået en mail fra El-Giganten, med besked om at telefonen er låst
til operatør - så det er (desværre) kun TDC-kort der kan bruges så

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.